3~ Hamlet

7 1 0
                                    

Zbývalo týden do konce září což znamenalo že na neděli si bude muset Luna pro sebe a pro svou sestru zamluvit letenky.

Byla středa a Luna seděla na gauči ve svých oblíbených teplákách a dívala se na Netfilixu na film. Míša šla vyvencit jejich nového psa a koupit kafe a cigarety do zásoby.

Že sledování její oblíbené části jí vytrhlo zazvonění mobilu. Baldwin, který jí v pondělí poslal adresu.

,,Ano?" Začala a napila se kávy.
,,To jsem já Baldwin. Napadlo mě co děláte řekněme za dvě hodiny?" Jeho hlas měl příjemný tón.
,,No nejspíš budu sestavovat ptáci klec. Proč?" Nakrčila obočí a stoupla si film, aby ji nic neuniklo.
,,Dnes večer se bude v divadle hrát Hamlet. Jen mě tak napadlo jestli nechte jít se mnou. Mám ještě jeden lístek. Máte ho ráda?" Ton jeho byl naléhavý.
,,Obecně kulturu miluji. A Hamlet je moje nejoblíbenější divadelní představení. Za dvě hodiny?" Ujistovala se.
Zasmání. ,,Ano za dvě hodiny. Za jak dlouho budete hotová? A dáte si i skleničku po představení?"
,,Zvete mě ven? Ráda. Dejte mi hodinu." Laškovný tón si vysloužil jeho další smích.
,,Samozřejmě. Vyzvednu vás, pošlete mi adresu. Zatím." Tipla hovor.

Napsala Mise že dnes večer něco má. Ale že zítra tu klec sestaví. A že se vrátí až kolem půlnoci. Šla se připravit. 

Za hodinu vyšla ven z bytu a sešla schody k hlavnímu vchodu. Vyšla ven a tam na ni čekal Baldwin. ,,Dobrý večer, Luno. Vypadáte nádherně." Polichotil jí a nechal jí nastoupit do auta. ,,I vám dobrý večer." Opacila mu když si nastoupil.

Důkladně si jí prohlédl, než nastartoval auta. Vlasy měla upravené v elegantním drdolu. A její šaty byly vínově rudé velmi elegantního střihu. Moc jí to slušelo, byla nádherná. ,,Jelikož máme hodinu čas, tak bychom mohli na večeři?" Hleděl jí do očí. ,,Nevěděla jsem že máte v plánu i večeři. Ale proč ne." Minila a dala si pramínek vlasů, který jí vyčníval za ucho.
,,Kousek od divadla je je skvělá francouzská restaurace." Usmál se a vyjel směrem na sever. 

Když dorazili do restaurace otevřel jí dveře auta a nechal jí vystoupit. Společně prošli dveřmi, které jim otevřel  jeden z číšníku. Když dorazili ke stolu Baldwin jí pomohl z kabátu a odsunul jí židli.

,,Jaké máte ráda víno?" Přál se jí a čekal na odpověď. ,,Château Tour Saint Bonnet rok sedmdesát." Odpověděla. dobrý vkus. Líbí se mi to. Pomyslel si Baldwin a přikázal to cisnikovi. ,,A k jídlu pane?" Zeptal se ho když si zapsal víno.

,,Jako polévku prosím Bouillabaisse. Jako hlavní chod bychom si dali Coq-au-vin. A jako dezert.. co máte ráda sladkého?" Jeho pohled teď smeroval k ní. ,,Mám ráda Crème brûlée." Odpověděla a Baldwin byl s jejim výběrem spokojený. Číšník si vše zapsal a s úsměvem odešel.

,,Všiml jsem si že bratrem nemate dobré vztahy. Proč tomu tak je? Pokud se smím ptát." Nepřekvapila jí jeho otázka. Čekala jí, v sobotu si totiž všimla jeho vražedného pohledu, který věnoval jejímu bratrovi když jí chtěl urazit.

,,No řekněme, že si nerozumíme. Navíc je dlouhá historie." Vyhýbavá odpověď, kterou čekal. Nechtěla mu vše prozrazovat, nevěřila mu. Tedy ne úplně. ,,Chápu. Nejste Anglicanka, to je mi jasné, ale odkud jste?" Baldwin se jí dival do očí a snažil se něco vyčíst.

,,Jsem z Čech. Přestěhovali jsme se sem když mi bylo deset. Vy taky, ale nejste odtud. A počítám, že nejste ani z Francie. Jste na řadě, Baldwine." Věnovala mi úsměv. ,,Jsem z Říma. Narodil jsem se před dva tisíci lety v Římské říši." Neměl problém jí to říct, tuhle otázku čekal.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 19 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sami spoluKde žijí příběhy. Začni objevovat