Slm cnmleeeeeeeeer
Yeni fice başladık heee
Bu fic çok taşşak geçmeli olacak
Okumak istemeyen veya linçleyecek olan siktirsin gitsin
Hadi bismillah başlayakJisungtan
Sabah bilmem kaçıncı rüyamı görürken annemin sanki yıllardır hayalini kurduğu elektrikli süpürge %99 indirime girmiş gibi odama dalmasıyla uyandım. BOK VARDI DA ODAYA DALDI AMK.
Ben anneme cin görmüş tavşan gibi bakarken o bana sanki WhatsApp durumundaki videoya bakmamışım gibi bakıyordu.
Babam ne mi yapıyor? HORLAYA HORLAYA YATIYOR.
Amk tabikide yatacak saat sabahın 7' si. Neyse annemle olan hint bakışmasından sonra annem konuştu.
" LAN NEDEN HAYLA YATIYON CAMIŞ GİBİ! "
Diye kükremesiyle altıma sıçmıştım. Ulan anne. Sabah sabah ne varda uyandırdın.
ANANI SİKİM OKUL VARDI LAN. BİZİM OROSPULARDA HİÇ BİŞİ DEMİYOR.
Annem tekrardan kükredi.
" LAN KALKSANA DAHA NURİYE YENGELERE GİDİCEZ! "
Demesiyle anırmaya başladım.
Neden diye soracak olursanız kaplumbağa dedeniz. Hiç komik değildi biliyorum.
Ama olsun içimiz temiz (!) ya o bize yeter.
Cidden annem nuriye yengemden nefret ediyor. Ee annemin düşmanı düşmanımdır. Off çok havalıyım kudurun.
İstemeye istemeye o cennet kokulu yatağımdan kalkıp lavaboya doğru gittim. Sıçtım ve elimi yüzümü yıkayıp lavabodan çıktım.
Odama gidip okul formasını giydim. Amk bok gibi forma yapmışlar birde zorla giydiriyorlar. Bu nasıl iş. Nerde özgürlük hakkım.
Lan ben daha reşit bile değilim...
Neyse olsun insan insandır diyerek çantam ile telefonu alıp çıktım.
Gıcıklığına dilber arkadaşlarımı aramayacaktım. Uff babapiroyum ben ya.
Artık benden okuyacaksınız çünkü why not
Jisung okula vardığında kapının önünde bir sarı tavuk vardı. Amk Felixe tavuk diyip diyip zorbalıyorlar. Neyseeeeeeeeeeeeee.
Jisung sanki kocası onun doğum gününü unutmuş gibi trip atarak okulun bahçesine girdi. Trip atanları bana verin teker teker sikeyim lan.
Felix Jisunga ' annemin göt kılı ' bakışı atıyordu. ANASINA SAYGI DUY PEZEVENK.
" Lan Josung noldu lan "
Diyip elini omzuna atmıştı. Hee sen gel onu aramayıp okula gel o da sana trip atmasın.
Jisung ergen tribine devam ederken cevap verdi.
" Yaa kocacım neden beni aramadın " dedi. Bu nasıl trip amk?
Arkadaşlar bu arada Felixin sesi kalın değil normal düşünün çooooooooooook güzel bir ses tonuyla konuşuyor ok!?
Felix sesini kalınlaştırıp konuştu " Yavrum sonra ararız hadi okula girelim " ooo bigboy abimiz konuştu.
Jisungta sesini ince yapıp " yiaaa berkecan neden okul sana girmiyor " dedi. Nasıl bir diyalog bu amk. Felix normalce " Amk derse geç kalcaz hadi gidek ders fizik hocasıyla "
Jisung aydınlanma geçirip konuştu " AMINA KOYİM KOŞ LAN 2 DAKİKA KALMIŞ! " diyip sanki peşinde koşan annesi ve elinde terliği varmış gibi koşuyordu Felixle.
Çok uzatmayacağım öğle arasındayız
" Amk senin Jeongin amk senin " Diyip kantine ilerliyordu Jisung. Jeongin iki saattir onu arayıp ' kantine gel ' diyip diyip ikisinide sikmişti. Hain arkadaş diye yorumladım.
Jisung kantine geldiğinde Jeongin elinde onun ennn sevdiği Twice posterini tutuyordu. Jisungun olmayan beynine kan sıçramıştı. TWICE MUKEMMEL LAN.
Jisung eline 37 numara olan ayakkabıyı aldı ve Jeongine headshot atar gibi attı. Ama o ayakkabı...
BAŞKASININ GÖTÜNE GELDİ AMK. Götüne ayakkabı giren kişi arkasını döndüğünde Jisung sıçtığını anlamıştı. Götüne vura vura koşuyordu.
Götüne ayakkabı giren kişi okulun sahibinin oğlu Minhoydu. Jisungun şansına olduğu için Minho onu kovalıyordu. Böyle şansı siksinler.
Jisung bir yandan kaçarken bir yandan da " HAY ANANI " diye bağırıyordu.
Ayol Selam!!!!
Yeni fic nasıl lan
Tabiki de bok gibi birde diğer ficimide okumanızı öneririm o fic bunun kadar bok gibi değil ama neyse okuyun işte amk HADİ SONRA GÖRÜŞÜRÜZ BAAAAAAAAAAAAAAY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖT AYAKKABISI
Teen FictionJisung, onu sinir eden arkadaşına kantinde iken ayakkabısını fırlatır. Ama bu ayakkabı arkadaşı olan Felixe değil, okul sahibinin oğlu olan Lee Minho' nun götüne gelir.