LAN ÖLMEDİK YEEEEEEEY
Şaka maka ameliyat oldum ve karnım iğrenç derecede ağrıyor ama ben napıyorum Bİ BOK OLMADIĞI İÇİN YB YAZIYORUM Zil_anti bebisim merak etmiştir seni seviyorum bebisssJisungtan
Lan bi dakika. Bu Minho adlı varlık ne dedi. ANANI SİKİM YÜZÜM YANIYOR. ALLAHM NOLUR YÜZÜM KIZARMIŞ OLMASIN LÜTFEN.
Minhodan
Lan Jisungun yanakları kıpkırmızı oldu. YERİM LAN SENİ?!
ARKADAŞLAR 3 GÜN SONRA OLDU OK!?
Okulda son derste işlenmişti. Eve gitmek için saniyeleri sayıyom amk yaw. Bu okulu kuranın ta ebesinin saç telindeki hüclere kadar siksinler.
Neyse en azından Jisung okulda değil mi?
Neyse hocalar haftaya Busanda 1 haftalık gezi olacağını söyledi. Tabiki de herkesin gelmesi zorunluydu. Ve hocaların açıkladığı şekilde bir odada isteyen kişiler kalacak. Ama sadece 2 kişi.
Umarım Jisung beni seçer ve birlikte kalırız. Arkadaşlar sikişme yok ben yazamam
Okulun bahçesinde beni bekleyen arabayı görünce göz devirdim. Ah baba neden şoför gönderiyon benim arabam var zaten.
Kendi kendime söylene söylene arabaya bindim. Şoförde binince konuştu " Minho bey babanız sizi şirkete götürmemi istedi direk olarak şirkete gidiyoruz " dedi. Hayır demedim. Merak etmiştim acaba babam ne diyecekti.
Şirkete vardıktan sonra hızla binaya girip babamın odasının olduğu kata çıktık asansörle. Ben cümle kurmam devrik okey mu!?
Babamın odasına geldiğimizde kapıyı tıklatmadan içeri girdim. Bu arada babamla aram kötü değil sadece Jisunga aşık olduğumu bilse kızar diye çok konuşmuyorum onunla.
" Baba neden çağırdın beni " dedim. Babamın dediği şey ile dona kaldım.
" Minho sen okulda sincaba benzeyen Jisunga mı aşıksın oğlum "
Sıçtın sıva şimdi Minho.
" Baba "
" Oğlum soruma cevap ver gerçek mi bu değil mi "Derin nefes alıp ' evet ' dedim. Babam ise birkaç saniye sonra kahkaha patlatmıştı. Noluyo amk.
Babam anırmayı bitirdiğinde konuşmaya başladı.
" Aferim oğlum aşık olacak doğru kişi ama Jisung sence de fazla saf ve çılgın değil mi "
Ona gülümsedim. Babam homofobik değil miydi ya.
" Evet ama çok güzel ve aşırı tatlı "
" Peki onun hakkında neler biliyorsun " dedi.Hakkat ben sadece adını soy adını boyunu kilosunu ve yaşını biliyorum sadece. Ühühü.
" Baba sakın kızma ama sadece genel bilgilerini biliyorum başka birsey bilmiyorum hem zaten 1 hafta önce falan tanıştık bizde "
Babam halime gülümsedi.
" Bak Minho istersen bazı korumalar Jisungu araştırıp herşeyi bize söylesinler tabi sende istersen "
Şaşkınca babama bakıyordum. Olm homofobik adam neler diyor öyle yaw.
" Baba ateşin mi var senin sen homofobik değil miydin "
" Ee homofobik olabilirim ama sen gaysin ve aşıksın birine o zaman sana kızayım mı aa herkesin kendi fikri neden kızayım sana "Off böyle babalara can kurban ya.
" Hadi Minho gel anneni de alıp yemek yemeğe gidelim mükemmel ötesi bir mekan biliyorum "
" Tamam baba "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖT AYAKKABISI
Teen FictionJisung, onu sinir eden arkadaşına kantinde iken ayakkabısını fırlatır. Ama bu ayakkabı arkadaşı olan Felixe değil, okul sahibinin oğlu olan Lee Minho' nun götüne gelir.