Jisungtan
Amk senin Jeongin ya. Lan jojuk bildiğin Twice posterimi almıştı.
O kadar zekiyim ki konuyu unuttum. Hehe hatırladım. Senin amk Jeongin ok!?
LAN OKULUN SAHİBİNİN OĞLUNUN GÖTÜNE AYAKKABI ATTIM YANLIŞLIKLA.
Olm jojuk hayla beni kovalıyo. Help me S.O.S amk. Ne diyeyim başka lan!?
Yazardan
Bu iki dalyarak hayla koşarken tüm herkes onlara bakıyordu. Sikişme mi var amk!
Jisung ' anam ağladı ' uğruna götünden ecel terleri döküyordu. Olm nasıl bir okul bu amk.
Jisung koşarken bağırarak konuşmaya başladı. Yoksa bu at yarışı bitmezdi. " LAN JEONGİNE ATACAKTIM SANA GELDİ YA SALSANA BENİ! "
Minho devam etti. Neden amk neden lan? " GEL LAN BURAYA "
Diyip tazı gibi koşmaya başladı. Olm zaten çıtaydı şimdi tazı oldu amk. YETO ARTIK JİSUNG EZİYET ÇEKİYO.
Jisung birden birisinin üstüne atlamasıyla yere kapaklandı. Amk ikiside kapaklandı.
Minho Jisungu tutarken Jisung bağırıyordu. Tabikide diğer öğrenciler sanki beleş porno yayıyorlarmış gibi izliyorlardı. Hay bunların amk.
" TAZI MISIN AMK!!? " Minho yerde üstünde olduğu bedenin ağzını kapattı ve " Bak çocuk her neysen bana o şeyi atmakla çok büyük hata yaptın ve birde O AYAKKABIYI NASIL GÖTÜME ATMAYI BECERDİN AMK OKÇU MUSUN LAN!!! " diyip sonlara doğru bağırmasıyla Jisung İsra-i Şüfra'na uğramış gibi gözlerini kapatmıştı. Amk çocuk sağır oldu resmen.
Minhodan artık yoruldum ayol!!!
Altıma duran çocuk ( fesat anlayanı sikerim ) gözlerini kapatınca resmen dona kaldım. Amk çok güzel görünüyo...
LAN YOKSA BU JOJUK DÜNYAYA GÖTÜME HEADSHOT ATAR GİBİ AYAKKABI ATMAK İÇİN Mİ GÖREBİLİRDİ. Olabilir yani mantıklı. Neyse. KONU BU BEBENİN GÜZELLİĞİ.
Adını bilmediğim çocuk gözlerini açınca heykel gibi mükemmel yüzümü görünce ağlama taklidi yapmaya başladı. ( Maniac diye yorumladım amk )
Bakıyorum çocuğa. Biraz daha bakıyorum..... AMK CİDDEN AĞLAMAYA BAŞLADI BU!!LAN NOLUYO!
" iyi misin lan? "
Etraftaki herkes başımıza toplanmış ve bizi izliyordu. Olm o değilde bu çocuk çok şeker cidden. Neyse.
2 gün sonra amk
Minhodan
Aradan 2 gün geçmişti. O çocuğun adı Jisungmuş. Kendisi gibi çok güzel. NE DİYOM LAN BEN!
Zil çaldığında ben hyunjin chan ve changbin kantinde oturmak için kantine gittik. Tam şansıma da Jisung 4 arkadaşı ile orda oturmuş gülüşüp sohbet ediyorlardı.
Jisung çok güzel gülüyordu ya. Bebek gibi çok şirin. Lan bana ne oluyor. Aşık değilimdir ya. Ya da öyle miyim?
Kafamdaki sorularla Bedir savaşı verirken bangchanin sesiyle geri geldim dünyaya.
" Minho kime aşık oldun yine "
Dedi yüksek sesle. Tabiki tüm kantindeki herkes bana bakmaya başladı. Kızlar resmen delirmek üzereydi. Hepsi bizimle olmak için cebelleşiyordu resmen. Ama hiçbirimiz onlara yüz vermiyorduk.
Ben chanin dediğiyle Jisunga bakmaya başladım. Jisung ise bana gülümseme ile bakıyordu. Yerim lan seni!?
" Bangchan bu aşık olmamış evi yanmış resmen "
Dedi Changbin. Olm sizin ağzınıza sıçayım belki.
Çok geçmeden Hyunjin kolumdan tutmuş her zaman oturduğumuz masaya oturmuştu. Üçüde bana merakla bakıyordu.
" Minho sen Jisunga mı aşıksın "
Dedi Hyunjin. Nerden bildi amk!? Yok lan aşık değilimdir sadece hoşlantıdır diyecemde bende aşığım amk.
" Bakın herşeyi anlatıcam ama sakın kimseye bişi demeyin tamam mı "
Hepsi bir yandan tamam dedi. Bende herşeyi anlatmaya başladım.
" Şimdi zaten siz kantinde olan olayı biliyorsunuz işte ben Jisungu kovaladıktan sonra yakalamıştım daha sonra bana çok güzel ve şirin şekilde bakıyordu ama öyle böyle değil çok güzeldi sincap gibi suratı pembe renkli dudakları boncuk gözleri tombul tombul yanakları koyu bal renginde saçları bembeyaz teni gülünceki güzelliği ve tatlılığı ayy mükemmel daha sonra ise ağlama taklidi yaparken cidden ağlamaya başladı aynı bebek gibiydi ya çok minnoştu o hali yiyesim geldi "
Üçüde ağzı açık bana bakıyordu. Amk çok mu şey dedim. Alt tarafı bişiler dedim. Çok az dediklerim.
" Minho evin yanıyor amk "
Hyunjine bakıp kafamı 'evet' anlamında salladım. Şaşırmaları normal. Ben Minho daha önce hiç aşık olmayan ben aşık olmuştum.
" Pişt Minho bak Jisunglar karşı masada " " Biliyom Changbin biliyom " " Ee amk gidip konuşsana " " Hakkat lan gidem de konuşam bebeyle "
Diyip onların masasına gitmeye başladım. Geldiğimde " Jisungla özel konuşabilir miyiz acaba " dedim.
Jisung arkadaşlarına ' siz gidin ben gelirim sonra ' diyip göndermişti onları. Onlar gidince hemen sandalyeye oturup ona bakmaya başladım. Çok güzel bu ya yicem.
" Jisung nasılsın " O bana bakıp sıcak gülümseme ile cevap verdi " İyiyim Minho sen nasılsın " Bende cevap verdim "Çok iyiyim " dedim.
Amk aklıma bişey gelmiyor. Büyülendim resmen. Jisung konuştu " Minho sana bir şey diyebilir miyim " dedi merakla. Bende " Evet tabikide " dedim
" Şey Twice grubunu biliyor musun acaba " dedi ayğh kalpten gidicem tipine bak yerim bunu " Biliyorum ama pek müzik dinlemem ama sen seviyorsan dinlerim " dedim. Jisungun gözleri parlamıştı resmen.
" Gerçekten mi " dedi " Evet bir tane kuzenim Twice dinliyor hatta bağımlısı istersen ondan poster isteyebilirim tabikide sen istersen sana alabilirim de " kalkıp hemen bana sarıldı.
Sarıldı VALLA SARILDI YEMİN EDEŔİM Kİ SARILDI YEEEEEEEEEEEEY
" Teşekkür ederim Minho çok iyi birisin sen ve diğer diyeceğim şey ise neden bu kadar iyi davranıyorsun bana " dedi
Aha sıçtık şimdi. ( aklıma azimle sıçan duvarı deler geldi amk isiwjwiwowiw )
" Bilmem çok tatlısın o yüzden kıyamıyorumdur belki hm " dedim. Yanakları kıpkırmızı oldu. LAN ÇOK TATLI BU YERİM ŞİMDİ LAN.
HEYYYYYOOOOO
My little baby ficini final yapmak istemiyorum o yüzden yapmayacam yeeeeeeeeeeey
Ama son zamanlarda neredeyse 2 tane oydan başka oy gelmiyor 🥲🥲🥲
Hadi uçalım sonra siz bana oy verin
Sıkı tutunun 🛫🛫🛫 iniş yapıyoruz 🛬🛬🛬
Hadi baaaaayys
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖT AYAKKABISI
Teen FictionJisung, onu sinir eden arkadaşına kantinde iken ayakkabısını fırlatır. Ama bu ayakkabı arkadaşı olan Felixe değil, okul sahibinin oğlu olan Lee Minho' nun götüne gelir.