friendzoned💔💔💔💔💔💔

25 1 4
                                    

"lutfen........... sadece bir tane opucuk?" kayra gulumsedi ve anime protagonist gibi kafasini kasidi.

"ozur dilerim! seni sadece arkadas olarak goruyorum" vriskanin yuzunda hafif rahatsiz olmus gibi bir ifade vardi.

"eeeh peki.......... o zaman neyse ben kacar...................." kayra obur tarafa bakti. cok uzgundu ama belirtmiyordu cunku o bir centilmen niceguy'dı. ne diyecegini bilemediginden evinden ayrilmaya karar verdi. kalkip cantasini aldi ve vriskayla vedalasip dolmus duragina yol aldi.

yagmur yagiyordu ve ustunde pek birsey yoktu ve bu yuzden otobus duragina ulastiginda ustu biraz islanmisti. vriskanin bu sozlerine de cok uzulmustu. gunu bokgibi gidiyordu. bunları dusundugu sirada dolmus gelmisti ve kayra kapisindan girmisti.

kayra cebini kontrol eder gibi yapip sasirmis taklidi yapti.

"abi ya ben parami dusurmusum sanirim yolda hemen suraya gitcem zaten"

bir yere oturdu ve eve yolunu aldi................

eve geldi ve yatagina yatip uyudu

sonraki gun kalkti ve kahvalti etmek yerine cok kirgin oldugu icin ayni anda kahve sigara ve weed icti. dolaba bakti ve karpuz aromali vape'inin bittigini gorunce ustunu giyindi ve disari cikti. bakkala yuruyordu ve NE GORSUN!! KARSIDA VRISKA VE YANKI KOYUN KOYUNA OTURUYORLAR!!!!!!!!!!!!! 

"YANKI BEN SENIN !#½%!$=!?'/(]'^½="

cok sinirlendiginden eve geri kostu ve yatagina yatip aglamaya basladi

"OOFFFF AMK NEDEN K*ZLARIN HEPSI EN MAL MAL APTAL SAPTAL ERKEKLERLE CIKIYOR NEDEN HICBIRI CENTILMEN NICEGUYLARLA CIKMIYOR BENIM KADAR IYI VE NAZIK ERKEKLERLE CIKAN YOK HERSEYI SIKEYIM"

o sirada sinirle bilgisayarini acti. artik ne yapmasi gerektigini biliyordu. reddit'e girdi ve tum icini dokmeye basladi

"yemin ediyorum yeter artik biktim heerseyden. k*dınlar benim yuzume bakmiyor bile. hepsi sadece isi gucu olmayan tipsiz onlari bok gibi goren erkeklerle ugrasiyor. yeter artik biktim. her gun looksmaxxliyorum, mewluyorum her pis essek k*dına cok iyi ve nazik davraniyorum ama hayatimda 1(bir) tane bile kiz arkadasim olmadi. yeter. biktim. yeter. yeter. yeter.yeter.yeter. yeter"

bunun uzerine 3487923487324984328 award aldi ve r/incel subredditindeki diger insanlarla beraber amerikanin hukumetini devirip incel devleti kurdular

SON......................................

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAYRA INCEL OLUYOR FUNNY VIDEO FOR KIDS UZUCU HIKAYE LEARN COLORS WITH KAYRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin