02 - america has a b*tch

1.1K 173 151
                                    

Medya; Trance - Metro Boomin with Travis Scott, Young Thug

bölümün başında smut var okumak istemezseniz üç noktadan sonra devam edebilirisinizz

umarım beğenirsiniz!!
iyi okumalarr💋

umarım beğenirsiniz!!iyi okumalarr💋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

America Has A B*tch

Jungkook
2006'

İlk öpücüğümü 8. sınıftayken doğruluk mu cesaret mi oyununda o zamanlar hoşlandığım kızla paylaşmıştım.

Şişe bana döndüğünde ve Lizzy'i öpmemi söylediklerinde kalbim yerinden çıkacak kadar hızlı atmıştı. Bir ara heyecandan midem ağzıma bile gelmiş, kusmamak için verdiğim çaba çok büyük olmuştu.

Ardından lisede birkaç tane sevgilim oldu. 17 yaşında bir plak şirketiyle anlaşana kadar hayatıma birkaç kişi girip çıkmıştı. Hepsiyle de bir yaşanmışlığım ve aramızda olan bir sevgi vardı.

Fakat şu anda, bedenim sertçe duvara çarptığında ve Taehyung'un eli hızlıca vücudumda dolaştığında, ihtiyaç dolu öpüşmemiz hiçbir sevgi barındırmıyordu. 1 saat öncesine kadar aramızda bir yaşanmışlık da yoktu.

Sarhoş değildim, olacak kadar çok alkol tüketmemiştim. Yine de üstümde bir mayhoşluk vardı ve belki de bu kadar hızlı bir ön seksin sebebi de buydu.

Dudaklarımın arasından büyük bir inleme kaçtığında Taehyung kalçamı sıkıca tutuyordu. Dudakları hızlı hareketlerle çeneme doğru indi, ardından boynuma doğru bir yol izledi ve emmeye, ıslak öpücüklerini bu sefer de oraya bırakmaya başladı.

Başımı yukarıya kaldırıp ona kolaylık sağladım. Ellerim kısacık saçlarına tutunmaya çalışıyor, penisini bana sürterken tuttuğum tutamları çekiştiriyordum.

İkimizde de ne pantolon ne de kıyafet vardı, o aşamayı çoktan geçmiştik. Sadece baksırlarımızla otel odasının bir köşesinde Taehyung'un beni öpmesini bekliyordum.

Uzun bir süre boynumda oyalandıktan sonra hız kesmeden eğilerek göğsüme doğru ilerlemeye başladı. Ardından karnıma, oradan ise tam kasıklarımın üstünde durdu. Artık neredeyse dizlerinin üzerinde duruyordu.

"Hey, pop prensi." dedi bana alttan bir bakış atarken. Elim çenesindeydi. Yüzünde bir sırıtış vardı ve bana ihtiyaç dolu bakıyordu. Dudaklarını yaladı. Fısıltıyla "Gerçekten nefes kesicisin."dedi ve ardından baksırımın üstünden şişmiş olan penisime bir öpücük bıraktı.

America Has A B*tch Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin