Medya; Maneater - Nelly Furtado
YENİ FİCLE MERHABAAA
öncelikle ficin ana teması 2000 ve 2010'ların pop dünyası BU YÜZDEN gerçek hayatta yaşanmış bazı olayları taekooka uyarlanmış bir şekilde görebilirsiniz!!
VE OKUMADAN ÖNCE karakterlerin hiçbiri tam olarak iyi kişiler değiller. ahlaki açıdan bir sürü yanlışlarla dolu karakterler. genç amerikan ünlülerin yaşadıklarını dibine kadar yaşayacaklar. hatalar yapacaklar, kötü maddeler kullanacaklar, başkalarını öpecekler, her şeyi çok hızlı yaşayacaklar!! bu yüzden bazen size ters düşen hareketleri olabilir BUNU BİLEREK BAŞLAYIN TAMAM MI BALLARIM
umarım beğenirsinizz
iyi okumalar💌America Has A B*tch
Jungkook
2006'
Los AngelesÜnlü bir şarkıcı olmak 5 yaşından beri hayalimdi.
Annem sesimin her zaman çok güzel olduğunu söyler Noel ya da Paskalya gibi özel günlerde beni tüm akrabaların önüne koyarak onlara şarkı söylememi isterdi. Ben de her defasında o zaman dinlemekten asla sıkılmadığım, annemin de favori şarkısı olduğunu bildiğim I Have Nothing şarkısını söylerdim.
Akrabalarım da annem gibi düşünüyor olmalıydı ki sesimin bir melek gibi çıktığı iltifatını çok fazla almıştım. Ya da kendi sevdikleri şarkıları seslendirmem için bana yalvarırlardı ve onlardan 5 dolar karşılığında bunu yapacağımı söylerdim.
O zamanlar müzik, hayatıma öyle hızlı girmeye başlamıştı ki bir müzik aleti çalmayı da öğrenmek istemiştim. Babama her gün yalvardığımı hatırlıyorum. En sonunda 9. doğum günümde istediğim gitarı almış ve müzik kariyerime bir adım daha atmıştım.
Gitar çalıyor, şarkı söylüyor, kendi şarkılarımı yazıyordum ve bunu insanlara göstermek en büyük zevkimdi.
Kariyerimin basamaklarını yavaş yavaş çıkıyordum. 17 yaşında bir plak şirketi beni keşfettiğinde ve onlarla çalışmamı isteğindeyse de bu teklifi reddedecek değildim.
Şu anda, 19 yaşımdaki halimle birçok ünlünün bulunduğu Grammy After Party'sinde bulunma sebebim de bu hırsımdı. Duyduğuma göre bu geceki partiyi Usher yönetiyordu. Dünya çapına yayılmış büyük hitler yapan bir sanatçının partisinde olmak düşündüğümden de mükemmel bir histi. Etrafım birçok ünlüyle doluydu. DJ, Crazy In Love parçasını remiksleyerek pisti eğlendirirken birkaç metre ötemde bu şarkıyı söyleyen kişiyi görmek çılgınca geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
America Has A B*tch
Fanfiction"Açıklama yapmamı mı istiyorsunuz? İşte size açıklama millet; Amerika bir sürtüğe sahip. Ve o sürtük Pop Prensi'nden başkası değil." enemies to lovers (for my tuti)