•20.Bölüm Bu kim? •

4 1 0
                                    

Cidden ama bu numara artık çok sinirime dokunuyor. Açtım.

(?) : Beni dinlersen iyi edersin. Bunları unutacağımı sandıysan üzgünüm çok yanılmışsın. Geçmişte dediğimi hatırla! Sana günü gelince hatırlatıcam demiştim. Ve o gün geldi...

Soo jin: Kimsin sen! Hey kapatma!

Evet telefonu kapattı. Geçmişi pek hatırlamıyorum, ama dedikleri, sesi çok tanıdıktı.
Odamda bilgisayarımdan dosya ve evrakları kontrol ediyordum. Ve de aklımdan dedikleri çıkmıyordu.
Kafamı acilen toparlamam lazımdı.

Kapı çaldı ve gir sesini aldıktan sonra Chul içeri girdi.

Chul: Girebilir miyim?

Soo jin: Tabiki gel.

Chul: Durgun duruyorsun, morelin bir şeye mi bozuldu?

Chul'a söyleyip söylememek arasında kaldım. Ama bunu onunda bilmesi gerekliydi.

Soo jin: sabahtan beri bilinmeyen bir numara telefonumu çaldırdı. En sonunda dayanamayıp açtım. Ve bana garip saçma sapan bir şeyler söyledi.

Chul: Ne dedi?

Soo jin: Geçmişte olanları unutmadım, yakında görüceksin gibi şeyler söyledi ama ben hiç bir şey hatırlamıyorum.

Chul: Ailenden biri olabilir mi?

Soo jin: Sanmam, annemde aslında o cesaret var ama babamda yok. Korkağın teki zaten.

Chul: Neyse bunları akşam konuşuruz. Sen bana dosyaları gönder, teslim etmem lazım.

Soo jin: pekala.

Chul odadan çıktı. Aslında bir düşününce mantıklı geliyordu. Ailemden biri olabilirdi. Sadece annem veya babam değil, kuzenlerim, teyzelerim vs. Olabilirdi.

Bu gece mesaiye kalıcaktım. Çocuklara kardeşim ve chulun kardeşi beraber bakıcaktı. Bilgisayardaki bütün dosyaları hazırladım ve çıktılarını aldım.
Saatler, dakikalar geçti.
Yorulmuştum ve çok uykum vardı.

Daha sonra gidip kendime bir kahve alıp geldim ve anında telefonum yeniden çalmaya başladı.

Telefonu açtım ve konuşmaya başladı.

(?) : Yarın dikkat etsen iyi olur. Ev gibi.

Soo jin: Ne oluyor, ne diyorsun! Ya! Kapama.

Ve evet yeniden kapattı.

Ev;

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~YOUR SECRET ADMİRER~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin