....
10 Temmuz 2022
Bu benim için cok önemli bir tarih. Tam bu tarihte gerçek arkadaşlarımı buldum. O zamanlar 15 yaşlarında falandım. Sanaldan tanışmıstık. Bir sürü kişinin oldugu bir gruba alındım. Whatsapp grubuydu. En fazla 19 kişi falan vardı.Oradan bir sürü arkadaşım olmasına rağmen şuana kadar benim tek yanımda olan kisiler cem ve hazaldı. Onlar kardeşim gibi. 2027'deyiz ve ben 20 yasına girdim. Aradaki fark?
5 yıldır arkadaşız. Onları çok seviyordum.Ayrıca hayallerim vardı. 2021'de lgs'ye girmiştim. Baya stresli ve zorlu bir dönemdi. Fakat çalışamadım ve çok düşük bir puan aldım. Ama hayalimden vazgeçmedim. Çalıştım, cabaladım. Lisede bir günde 10 saat ders çalısıyordum.
Hayalim psikiyatristti. Başaramadım. Herşeyim boşa gitmişti. Şimdi ise üniversite sınavına çalışıyordum. Tutmuyor. 2 kere girdim fakat birincisinde 3 puanla, ikincisinde 1 puanla kacırmıstım.
Ama bunun sebebi ailem yüzünden. Lgs'de ve yks'de bana baskı yaptılar. Ben 10 saat çalısıyorsam onlar 15 saat saat çalış ne kaybedersin diyordu. Zaten okula gidiyordum yetmezmiydi?
Hergün kavgalarını dinliyordum.Ayrıca ortaokulda gördüğüm zorbalıklar, lisede yaşadığım dost kazıkları... Gerçekten psikolojimi bozmuştu. Ortaokulda yaşımdan biraz kiloluydum. Hazal ve cem beni hep teselli ediyordu. Kilo vermeye çalışsamda neye yarar?
Ama pes etmedim. Lise son sınıfa kadar zayıfladım. Hemde 20 kilo birden verdim. Mezuniyetim mükemmel geçmişti. Ve mezun oldum...
İşte hikayem böyle.
Ben Ece, Meryem ismini sevmesemde hazal ve cem sayesinde sevdim.30 Mayıs 2027
5 saatlik çalışmanın ardından kollarımı geriye atıp esnettim. Kıçım koltuğa yapışmıstı resmen. Telefonuma baktım. Bizim gruptan 40 mesaj vardı. Mesajlara girdim.
Süzme kaşarlar mutlu yaşarlar
GrubuHazal
SANANE CEM
GÖRÜRSÜN BAK BENİM OLUCAK
OCem
Rüyanda mı?Hazal
CEMMEce
Noluyo laCem
Hazal yine büyük hayaller kuruyor
KlasikHazal
HAYALİNİ SOKARIM SANAA
ya ece ben birine asık oldumEce
Ee cem napıyorsun