5.Bölüm

10 1 0
                                    

...

Merhabalarr

Bugün hayatımın en rezil günü.
Tatile gidiyoruz.

1 gün önce neler yaşandıgını hatırlamıyordum, ama hatırlamakta istemiyordum. Üçümüzün gideceği tatile neden araf, arzu ve zeynepte geliyordu?

Dün gece

Zeynep'in sinirli halini görünce şaşırdım. Bir anda Araf'ın önüne geçti.

"yarın eneslerle birlikte bende antalyaya gidiyorum"

"ne?"

Araf'ın şaşkınlığını onaylayıp zeynep'e baktım.

"ney?"

Enes ise hazal ona tutunurken yanımıza geldi.

"evet zeynep'te bizimle geliyor"

Araf ellerini saçlarından geçirip sinirle bir nefes verdi.

"siz kamera şakasımısınız lan?!"

Araf'ın ani yükselmesine irkilip geri adım attım. Ortam sessizleşmişti. Zeynep hala korkusuzca Araf'ın karşısındaydı. Sonunda sessizliği bozdum.

"Araf bey öncelikle sakin olun, ve zeynep ile enes siz harbiden şakamı yapıyorsunuz"

"enes benim sevgilim, tabiki tatile bende geleceğim."

Diyen zeynep'e Araf ters ters baktı.

"binin arabaya."

Araf bunu diyince arka kapıya yürüdüm ki arkamdan bağırdı.

"sen öne"

Of ya! Yine naptımkine. Yolcu koltuğuna pturup kapıyı kapattım. Enes hazalı en köşeye oturttuktan sonra ortaya oturunca zeynepte yanına oturdu.
Sürücü koltuğuna Araf oturup sertce kapıyı kapatıp motoru çalıştırınca kemerimi bağladım. Yol boyunca kimseden çıt sesi bile çıkmadı.

Önce hazalı eve bıraktık, sonra ise zeynebi. Sadece enes ve ben kaldık. Araf evimin önünde durunca masum masum ona baktım. Planı enes ile yalnız kalmaktı. Yok anam nah.

"in."

"evimi nerden biliyosun?"

"in ece"

"hayır önce enesi evime bırak"

İç çekip parmaklarıyla burnunun kemerini sıktığında kollarımı göğsümde kavuşturup başka yöne baktım.

"salak değilim ece, imzaladığın anlaşmaya adresinide yazmıştın"

"hayır inmiyorum! Enesi öldürecekmisin belli değil. Önce enesi bırakıcaksın"

"son kez söylüyorum meryem."

Bana kızdıgında ilk ismimle sesleniyordu. Ne alaka amk ece salakmısın adam cenazeni kazcak!
Enes konuştu.

"git ece ben kaderime razıyım. Hakkını helal et"

"helal olsun kardeşim"

Arkaya dönüp elini tuttum.

"beni unutma tamammı? Hazalıda öyle.."

"bana birşey olursa hazalı ve seni sevdiğimi unutma bacım"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Idol | dreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin