Limbo (F)

25 9 75
                                    

- Final -

~Acılar ve Kayıplar~

Minho: Hikayemiz çok güzeldi.

Minho: Arkamda bıraktığım ayak izlerinde kokunun kalıp kalmadığını görmek için geriye döneceğim sevgilim.

Minho: Yine de, seninle eskisi gibi olacak mıyız?

Minho: Anılarımızın bir çoğunu hatırlayamıyorum, içimdeki anlam veremediğim özlemi hissettiğimde sadece arada bir görebildiğim resmini çıkarıyordum. Oysa seni tanımıyordum ben. Yani, en azından hatırlayana kadar.

Minho: Bizim hikayemiz çok güzeldi sevgilim. Lütfen kitle beni bu derin rüyaya, senden bir kere daha gitmeme izin verme.

00:00 iletildi ✓

*Okunmadı*

ꨄ Çevrimdışı

* 3 YENİ MESAJ *

-00:23-

ꨄ Çevrimiçi

Chan Hyung: Hastaneye gel.
Chan Hyung: Hemen.
Chan Hyung: *konum*

00:23 gönderildi ✓
00:23 okundu ✓

ꨄ Çevrimdışı

***

" Önce ülkesinin sonra ise dünyanın en ünlü rap grubu olan 3racha'nın J.One lakabıyla tanınan en küçük üyesi Han Jisung; gece 12 saatlerine bir trafik kazası geçirdi. Sarhoş bir sürücü kaygan yolda yaptığı hız sonucu direksiyon hakimiyetini kaybetti ve yoldan çıkarak otobüs durağındaki Han'a çarptı."

"Daha önce sevgilisi Lee Minho böyle bir kaza geçirmiş, kazayı ise hafızası kaybıyla atlattığı öğrenilmişti. Ne yazık ki sevgilisi kadar şanslı olmayan Han, hastanede tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı."

"Hayranları büyük bir şoktayken Han'ın sevgilisi ünlü idol Lee, 1 hafta sonra "14.09" albümünü yayınladı. Lee, bu albümü sevgilisi adına yayınladığını ve isminin Han'ın doğum tarihi olduğunu açıkladı."

"Albümde bulunan "Limbo" isimli şarkıyı Lee, "Wish You Back" isimli şarkıyı ise Han yazdı ve kaydetti."

"Han'ın "Wish You Back" şarkısını geçmişte trafik kazası sebebiyle hafızasını kaybeden sevgilisi Lee Know için yazdığı, Bang ent. Tarafından işbirliği albümü olarak yayınlanması için 14 Eylül 2024 tarihinin beklendiği öğrenildi..."

"Yayınlanan albümün ardından 3racha üyeleri süresiz ara verdiğini, Lee Know ise Bang ent. İle olan sözleşmesini iptal ettiğini ve işini bıraktığını açıkladı."

Yazar'dan

Bu haber yayınlandıktan 2 gün sonra ise Minho'nun cansız bedeni, Han'ın evindeki terasta bulundu.

Minho ve Jisung'un sevgili olduğu ve bütün ilklerini gerçekleştirdiği bu terasa Han'ın ölümünden günler sonra ilk kez -Minho'dan haber alamadığı için- gittiğinde Chan'ın karşılaştığı manzara, kaskatı kesilmesine sebep olmuştu.

Önünde un ufak edilmiş mektup parçaları, telefonunda gönderilmiş binlerce mesaj, intiharından önce son kez dinlenmiş "1409" albümü ve Han Jisung'a ait yüzlerce fotoğrafa sarılmış olan Lee Minho...

Lee Minho ve Han Jisung'un aşkı yıllarca gündemden düşmese de ne yazık ki sonunda unutulmaya mahkum oldu...

ꨄꨄꨄ

"Sen benim hikayemdin."

-Wish You Back

"Bizim hikayemiz çok güzeldi."

-Limbo

ꨄꨄꨄ

-SON-

03.06.2024

Wish You Back, Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin