21

2K 269 62
                                    

en güzel aşklar, arabada başlar

//

pazartesi

"Yavaşla, acıyor."

Omuzlarımdaki güçlü eller, bazen acıtabiliyordu. Ellerini hafifletti ve daha yavaş masaj yapmaya başladı. "Böyle rahat mı?" Mırıltımla onu onayladım. Saçımı dağıttı ve masaj yapmaya devam etti.

Jungkook sert biriydi. İnsanları hiç düşünmeden kırabiliyor ve önü, arkası umrunda değildi. Sevdiği insanları da kırabiliyordu. O da bu durumdan hoşlanmıyordu. Dışarıdan korkusuz gözükse de- hayır. Jungkook gerçekten korkusuzdu. Eğer kendini bir şeye adarsa sonuna kadar giderdi.

"Ne düşünüyorsun öyle?" Mayıştığım için olmalı ki, gözlerim kaymış ve ilerideki ağaçlara odaklanmıştım. Omuzlarımı dikleştirdim ve Jungkook'un omuzumdaki ellerini tutup yüzüne baktım. Dışarıdan bakıldığında sert gözüken yüzü bana bakarken parıldıyordu. En çok buna güveniyordum. Bana sinirlense bile gözleri asla değişmez hep aynı kalırdı. "Hiç."

"Ne demek hiç?"

"Senin gibi bir sevgiliye sahip olduğum için ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum."

Yüzüme gülüp, dudağımdan öptü.

"En çok sen hakediyorsun sevilmeyi."

İlişki uzmanları derler ki; Tartışmak, olgun bir ilişkinin göstergesidir. Eğer ilişkide tartışmaktan kaçınılıyorsa o ilişki tehlike içerisidedir. Eğer tartıştıktan sonra üstesinden gelebiliyorsanız, bu sevgi bağlayıcı niteliktedir. Yıllar boyu süren bir ilişkiniz bile olsa hâlâ anlaşamadığınız konular olacaktır. Bu aslında kötü bir şey değildir çünkü tartışmalar ilişkinizi kıvılcımlarını canlı tutar ve onu daha da heyecan verici bir hale sokar.

//

salı

(🏎️düt düt)

han
okulumuz çok fazla gay barındırdığı için tercihlere bizim okulu yazmıyorlar

jessie
PWHALSGQKGWOSUZLWHQLHALZUQ

felix
en heteroseksüel insan bile
gizli gay olabilir
mesela changbin

changbin
ben gay değilim

han
yalan dolan hep ya
daha geçen götüme elledin

changbin
iftira atma

han
yalan mı
kasaya bak maşallah dedin

felix
güzel sanatlar fakültesinde olsaydım keşke
tüm güzellikler orada

namjoon
HAJSGKAHELSGAKJWSHJSGAKAGAKGSKSSHKSSHAJGAJZGA

felix
YANI
kristen bizden biri
onu saymıyorum

namjoon
neyse ki
kalbin temiz

jessie
kristen demişken
şu teklif işi ne oldu?

kristenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin