Song był przywódcą gangu Uroboros, gang słynął z pomocy policji i słabszym dzięki czemu był przez nich nie tykalny. Song postanowił aby Winian dołączył do gangu Uroboros ponieważ widział że winian nie miał dokąd pójść także przypominał mu on siebie sprzed lat i tak o to nasz główny bohater poznał swoją nową rodzinę.
Song nauczył Winiana jak walczyć i jak się bronić.
Winian uważał Songa za swojego starszego brata i wzór do naśladowania, byli ze sobą bardzo blisko.
Dla Songa winian był jak jego prawa ręka
Winian pokazał swoje umiejętności w walce a także był nad wyraz bardzo inteligętny.
Winian w gangu poznał jeszcze kogoś kto był mu doś bliski ale miał powaloną osobowość nazywał się Eli tak na niego mówili wszyscy w gangu.
Eli nie miał domu został porzucony nawet nie wiedział jak się nazywa ale był bardzo miły i troskliwy a za razem przerażający.
Bronią winiana był nóż zazwyczaj jak walczył z innymi gangami to używał krótkiego noża był dość szalony przez co krążyły onim rożne straszne plotki a rodzice nimi straszyli swoje niesforne dzieci.
Uroboros miał dużo wrogów a najwięcej miał ich winian był bardzo bezwględny jeśli chodziło o krzywdzenie niewinnych ludzi potrafił wysłać nawet 50 ludzi do szpitala maił także duży szacunek u komendantów policji.
Ale pewnego dnia zaatakowano gang uroborosa, nikt nie był na to przygotowany zwłaszcza winian i Eli, wszyscy walczyli ze wszystkich sił ale nagle stało się coś strasznego dla Eli który był koło winiana usłyszał strzał z pistoletu, kulka trafiła winiana Eli się wkurzył i pozabijał wszystkich przeciwników.
Winian wypowiedział do Eli swoje ostatnie słowa:
W- wejś mój dowód od teraz ty będziesz mną i nie pójdziesz do więzienia a ja będe tobą.
Rozpaczony Eli nie wiedział co ma zrobić winian był dla niego jak brat bardzo go kochał Jako młodszego braciszka.
W- pewnego dnia może szukać cię mój brat Kim jeśli tak będzie zaopiekuj się nim bardzo ci ufam a teraz uciekaj.
Eli nie wiedział co ma zrobić więc posłuchał się winiana i uciekł.
Prawdę znał tylko ganku uroborosa, Song był zrozpaczony ale powiedział że pomoże Eli który właśnie stał się Winianem, chciał odpokutować za to że nie mógł go ochronić.
Po kilku latach Uroboros się rozpadł do tego bardzo się przyczynił winian a tak naprawdę to Eli pod jego imieniem i nazwiskiem.
Postanowił pomóc spełnić marzenia członkom gangu zostaniu przykładnymi obywatelami, chcieli mieć własny dom i rodzinę.
Gdy gang się rozpadł nowy winian poszedł swoją własną ścieżką.
Winian postanowił przejąć nazwę Uroboros i otworzyć swoją własną działalność jako lichwiarz w wieku zaledwie 20 lat mógł się pochwalić swoją firmom która rozwijała się w dość szybkim tempie.
Gdy winian skończył 21 lat postanowił pójść do wojska gdzie okazało się że jest wspaniały we wszystkich zajęciach, bardzo dobrze posługuje się bronią i umie schakować system w zaledwie 5 minut, był tak niesamowity że nawet prezydent chciał go zwerbować jako ochroniarza albo tajnego agenta ale winian się nie zgodził ponieważ ma swoją firmę którą musi prowadzić a także musi czekać na brata winiana żeby mógł się nim zaopiekować.
Gdy winian skończył swoją służbę wojskową postanowił go odwiedzić Young jest on agentem prezydenta I chciał się dowiedzieć coś o Winianie, który wymazał wszystko dotyczące jego przeszłości nie mógł zasmucić Kima który jest bratem bliźniakiem winiana jak by się dowiedział co stało się z jego prawdziwym bratem by mógł sobie tego nie wybaczyć.
CZYTASZ
Na Krawędzi
Teen FictionRomans pomiędzy dwoma mężczyznami którzy pracują w restauracji Macdonald's