13 chapter

213 29 2
                                    

13th Chapter

මම මුළු රෑම කලේ එයා දිහා බලාගෙන ඉන්න එක. ඇත්තටම එයා ළඟ ඉන්න එකත් දැන් මට සතුටක්. එයාගේ පින්තුරයක් දැන් මගේ ළඟ තියනවා. මම දැන් ඒක පාර්ශ්වික ප්‍රේමවන්තයෙක්.

මම මෙච්චර Romantic වෙලාම නැහැ. ආදරේ කියන්නේ මේකද? මතක් වෙනකොටත් දැනෙන ඒ සැනසීම.

එක එක දේවල් හිත හිත ඉද්දී මට නින්දා ගියේ නොදැනීමය.

............. ⛅⛅..................

අද උදේම ඇහැරුනා. ඉක්මනට ලෑස්ති වුනා. මම හිතුවා උදේම හොස්ටල් එක පැත්තට යන්න. අම්මා නම් පුදුම වුනා. මොකද මම අද උදේ හය වෙද්දී ස්කුල් යන්න ලෑස්ති වුනා.

ස්කූල් එකට යද්දි හයයි කාලයි. මම පන්තියට ගිහින් බෑග් එක තියලා හොස්ටල් එකට ගියා.

මට හොස්ටල් එක ඇතුලට යන්න විදියක් තමා නැත්තේ.

" අහ්. අකිඳු. "

දේශාන් නේද ඒ. මට පිටිපස්සෙන් තුවා කොටයකුත් ඇඳගෙන බය වෙලා බලාගෙන ඉන්නවා.

" අහ් දේශාන්. "

" මේ.. මම.. මේ.. "
කොල්ලට ලැජ්ජ හිතිලද මන්දා. කන් පෙති රතු පාට වෙලා.

" මම නිකං ආවේ. "

" ඔයා ඇතුලට එන්න. "

එයා ඉක්මනට හොස්ටල් එකට දිව්වා.

මම ඉතින් හිමින් හිමින් හොස්ටල් එක ඇතුලට ගියේ එයාට ඇඳුම් ඇදගන්න වෙලාව දීලා.

" එන්න ඇතුලට"
දේශාන් මට එයාගේ Room එක ඇතුලට එන්න කිව්වා.

එයා uniform එකට හරිම ලස්සනයි.

" කෝ අනිත් අය දැන්. "

"දැන් මේකේ ඉන්නේ මම විතරයි. "

" මාත් එන්නද ඉන්න. "

" ඔයාලා වගේ සුදු බේබිලට මේවා වල ඉන්න පුළුවන් වෙයිද දන්නේ නැහැ. "

"අහ්. මොකක් කිව්වා. "

මම දේශාන් ව ඇඳට තල්ලු කළා. ඊට පස්සේ පොඩ්ඩක් කුචි කැව්වා. මේකා ඇඹරුම් පණුවා වගේ කෑ ගහා ගහා හිනාවෙනවා. මම පස්සේ එයාගේ අතින් ඇදලා නැගිට්ටෙව්වා.

" ඔය ඉතිං කිව්වේ අපිට එන්න එපා කියලනේ. "

" අනේ නැහැ. ඔයා එනවනම් මම කැමති. "

ආරාධනා දෑස් 💕Where stories live. Discover now