seventeen

1.1K 188 61
                                    

ASK HER SEYI AFFEDER MIII???

hata varsa kusura bakmayin simdiden😔😔







###







taehyung, uykulu olduğu için zar zor açık tutabildiği gözleriyle kapının önündeki arabaya doğru yürüyordu elindeki eşyalarla. jeongguk'un gülerek ona doğru koştuğunu gördüğünde gözlerini devirmek üzereydi çünkü biliyordu ki karşısındaki adam onunla dalga geçecekti.

"şu tipe bak amına koyayım," diyerek kahkaha attı ve ellerini ekmek yanaklara atarak sıktırmaya başladı.

"ha ha çok komik, geri zekalı." diye mırıldandı taehyung yanaklarındaki ellerin izin verdiği kadar.

jeongguk dalga geçme işini bırakmış, küçüğün elindeki eşyalara uzanmıştı.

"arabaya geç hadi."

"neden sabaha karşı yola çıkmak zorundayız ki?" diyerek söylendi ve arabaya yöneldi.

birkaç dakika sonra jeongguk sürücü koltuğuna oturduğunda "istersen koltuğu yatır." diye bir seçenek sunmuştu.

"arkası dolu olmayacak mı?"

"olacak, siktir et onları. sen rahat yat, onlad rahat olmasa da olur." diyerek gülümsedi.

"saçmalama, ayıp olur. hem rahatım ben böyle." dedi ve gözlerini kapattı taehyung.

jeongguk ise omuz silkmiş, arabayı çalıştırmıştı. ilk önce lena'yı alacaktı bu yüzden onun evine sürmeye başladı. bu sırada da yolda olduğunu, aşağı inmesini söylemişti.

dakikalar sonra lena'nın evinin önünde durmuş, omeganın arabaya gelmesini bekliyordu. lena geldiğinde kaşlarını çatmış jeongguk'un camını tıklatmıştı açması için.

"bin arabaya niye bekliyorsun, lena?"

"senin yanına ben oturacağım," diyerek sinirlendiğini belli etmişti.

"sevgilisi varken yanına niye sen oturacakmışsın? arkaya geçeceksen geç, geçmeyeceksen de gelecek başka yollar ararsın." diyerek konuya dahil olmuştu taehyung. lena'nın sevgilisi olduğu halde jeongguk'la bu kadar ilgilenmesi sinirini bozmuştu. eğer sevgilisini sevmiyorsa ayrılabilirdi.

lena morarmış suratıyla jeongguk'a baktı fakat onun da omuz silktiğini gördüğünde sinirle arkaya geçti. bu olaydan sonra sırayla namjoon, jimin, yoongi ve soojin'i almışlardı. arkası biraz sıkışık olduğu için lena sevgilisi soojin'in kucağına oturmuş, yolculuk ediyordu.

"kim iki arabayla gidelim dedi amına koyayım, sikeceğim böyle işi." yoongi'nin söylenmeleriyle yolculukları kesinlikle mükemmel ilerliyordu, yani kısmen.

***

"ben sıkıldım araba sürmekten başka biri geçsin." dedi jeongguk durduğu benzinlikte.

yoongi rahat edemediği için hemen atlayıp arabayı kendisi süreceğini söylemişti. herkes arabadan ihtiyaçlarını karşılamak için tek tek inerken taehyung uyuyordu.

"taehyung, kalk hadi." diye seslendi jeongguk.

yavaş yavaş gözlerini açan omega nerede olduklarını anlamaya çalıştı bir süre ve arabadan indi. ilk önce lavaboya gitmiş daha sonrasındaysa karnı kazındığı için soğuk sandviç almıştı kendine.

angelsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin