Salam🙂↔️yeni hikayemde sizleri görmek beni mutlu ediyor. Şuan bu satırları okuyan güzel insan iyiki varsın🥰. Hikayeme ve bana bir şans verdiğin için sağol. İyi kötü yorum yazmaktan çekinme. Kırıcı ve aşağılayıcı olmadığı müddetce her türlü eleştiriye açığım. Satır içi yorum yazmayı ve bölüm sonu fikirlerini belirtmeyi unutma ☺️.
Öyle bir çarpıyordu ki kalbim etrafımda olan her canlının kalb çarpıntımı duyduğuna imzamı basa bilirdim.
"Heyecanlımısın?" Kafamı yan tarafımda oturmuş benimle birlikde saatlerdir hiç bıkmadan sınav sonuçlarımın açıklanmasını bekleyen en yakın arkadaşım Dilara' ya çevirdim.
" Heyecan ne kelime kalbim yerinden çıkacakmış gibi hiss ediyorum Dilara olmsuz bir cevap çıkarsa yaşayacağım hayal kırıklığını atlata bilirmiyim bilmiyorum?". Güven vermek amaçlı bir elini omuzuma koyup beni kendine çevirerek sıkıca sarıldı.
" Olumsuz düşünceleri at artık kafandan kazanacaksın buna adım gibi eminim. Şimdi sakin ol derince nefes al ve sonuçlar açıklanınca bunu nerede kutlayacağımızı planlayalım". Her şeye bu kadar olumlu bakması beni benden alıyordu. Bazen dünya yansa Dilara'nın umrunda olmaz diye düşünüyordum.
"Keşke sende olan bu soğukkanlılığın bir azıda bende olsaydı".
"Ay içimi şişirdin be Algın az olumlu bak olaylara iyi düşünmeye çalış".
"İyi düşünmeye nasıl çalışa bileceğimi bilmiyorum ki".
" Algın sen onca zorluğa göğüs geren birisin. Ahmet amcaya rağmen, 4 ayrı yerde çalışmanın yanında yılmadan üniversite sınavına hazırlandın, gün geldi bir saatlik uykuya bile hasret kaldın. Allah çalışan insanları görmezden gelmez eziyyetlerini değerlendirecekdir emin ol".
"İyiki varsın Clara iyiki hayatımdasın, dostumsun".
Keyfim yerinde olduğu zaman Dilaraya Clara derdim böyle söylemem onu hem sevindirir, hem de sinir ederdi tabi o anki ruh hali ile bağlı olarak. Yaşadığım hayatı düşünürsek başıma gelen en güzel şeydi Dilaranın varlığı. Saate bakdım ikiolmasına son beş dakika kalmışdı bu da o demekdiki tamı tamına beş dakikanın ardından sonuçlar belli olacakdı.
"Beş dakika kaldı".
"Evet".
"Sayfayı yeniliyorum hadi şifreyi girde rahat bir nefes alalım artık".
Telefonu alıp gerekli olanları yazdıkdan sonra gönder yapmadan önce kafamı gökyüzüne kaldırdım. O an içimden bildiğim tüm duaları ederken telefonumun elimden çekilmesiyle yanı başımdaki Dilaraya bakdım anlaşılan fazla sabırsız olmuşdu.
"Senin harekete geçmeni bekleyemedim ayol".
Ellerimle gözlerimi sıkıca kapayıp dua etmeye devam etdim. O saniyelerde yaşadığım herşey birer film şeridi gibi geçip gitti gözlerimin önünden.
"Sonuç ne Dilara?" Sesim adeta içime kaçmış gibi sessiz sorduğum sorumu Dilaranın duyduğundan bile emin değildim. Bir anda "BAŞARMIŞSIN ARKADAŞIM HEMDE EN YÜKSEK PUANI ALMIŞSIN" diyerekden atdığı sevinç çığlıklarıyla birlikde neye uğradığıma şaşırdım. Ellerimi gözlerimden çektikden sonra onaylaması için Dilaraya diktiğimde ellerimi yakalayıp beni ayağa kaldırdı ve sıkıca sarıldı.
"Başaracağına emindim güzelim. Tebrik ederim".
Sanki ne dediğini şimdi anlamışım gibi yüzümde kocaman bir gülümseme oluşdu ve sevinçli bir şekilde yerimde zıplamaya başladım. Dilaranın elinden yakalamamla birlikde onuda kendime katarak birlikde zıplamaya ve gülüşmeye başladık. Şu an bizi etrafdan izleyen insanlar deli olduğumuzu düşüne bilirdi ama umrumda değildi. Dilaradan ayrılıp kafamı gökyüzüne çevirdim ve Tanrıma binlerce kez teşekkür etdim. Kollarımı iki yanıma açarak etrafımda dönmeye başladım. Hafifden başım dönmeye başladığında durmamla gözlerimin bir çift siyah gözlerle çarpışması bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynadaki Yansıma
RomanceCümleler hafif kalıyor yaşanılanların ağırlığı karşısında. Bu yüzden, bazen susmak gerekir. Bazıları için konuşmak marifetken çok az insan bilir gerçekte susmanın bazen binlerce güzel sözden binlerce teselli sözlerinden daha etkili olduğunu. O yüzde...