Oy ve yorumlarınızı bekliyorum🤍🎀
.
.
.
.Üstümü değişip odamda'ki klimayı açıp uzun süredir girmediğim yatağıma gezip uzandım. Yine uzun süredir kullanmadığım Instagram'a girip biraz gezdim bir süre sonra ise uyumaya karar verdim....
🚲
Küçük bir bebek sesi olduğum etrafa baktım burası evim değildi. Evet peki ya burası neresiydi.
"Anne anne gel kurtar beni" ormanın içinden bağıran küçük bir bebek sesi. Sesin olduğu yere gittim. Benim gibi kırmızı saçlı bir kız bebeği. Bisiklet'in üstüne bağlı ve bağırıyordu.
"Anne gel kurtar beni annecim lütfen kurtar beni" bebeğin yanına gidip ona dokundum bebek irkilip. Tekrar anne diye bağırmaya başladı. Beni görmüyordu.
"Geldim küçük kızım" ağlayarak gelen kişi neva idi. Kızımı olmuştu.
"Kızım geldim" küçük kızın ellerini çözdü ona sarıldı. Ama beni görmüyordu. Lakin olduğum taraflara kötü kötü bakıyordu.
"Bir şey yok kızım geçti" Biz neden buradaydık niye kimse beni görmüyordu.
Herşeyi geçtim ben neden konuşamıyorum.Bir kaç çalı hışırtı sesi geldi. Koşarak gelen Eray'ı gördüm.
"Kızım Mehveş'im bir tanem" kızının adını Mehveş mi koymuştu. Benle olan hayallerini başkası ile mi yaşıyordu.
"Eray ben sana dedim kızımızın adını Mehveş koymayalım uğursuzluk getirir dedim sırf inadına koydun" Neva eray'a bağırıyordu bana inat mı koymuştu kızının adını Mehveş koymuştu. Göz yaşlarım benden bağımsız dökülüyordu. Ben bağırmaya çalıştıkça onlar beni görmüyordu. Ağzımı bile açamıyordum.
Birden fırlayarak gözlerimi açtım. Rüyamıydı gördüğüm şey.
Neden böyle bir rüya gördüm anlamıyordum. Ama hala ağlıyordum neden takmıştım bilmiyorum. Camdan dışarı baktığım da hava kararmaya başlamıştı. O sırada zil çaldı. Ben ise hala transa girmiş gibi ağlıyordum zil bir daha çalınca kapıyı açmaya gittim. Karşımda abim vardı. Hemen ona kollarımı sarmıştım.Oda hemen kollarını bana sardı.
Abim bana sarılmayı bırakıp baktı ve konuştu."Güzelim noldu neden ağlıyorsun" diye sordu bende neden ağladığımı tam anlamı ile bilmiyordum. Rüyaya'mı ağlıyordum. Yoksa rüyamda gördüğüm küçük kız bebeğine mi. Yada kızın bana benzemesi mi yoksa asla öyle bir kızım olamayacağı için mi?
"Bilmiyorum abi neden bilmiyorum o gördüğüm kara kabusa'mı yoksa bağırdıgim ve asla duyulmayan Acı haykırışlara mı yoksa gördüğüm kız bebeğemi? Abi ben neye ağlıyorum" sona doğru seslerim yüksek çıktı. Neden böyle oluyordu neden hep aynı kısır döngüdeydim.
"Şş tamam geçti güzelim ağlama" abim göz yaşlarımı sildi ben biraz gözümü kapatıp bekledim sonra gözümü açıp gülümsedim. Eskiden her ağladığım da böyle yapardık.
"Tamam sakinim relax'im rahatım" diyerek gülümsedim sonra abimin arkasında olan 3 kişiye baktım bunlar kimdi. Kafamı abime çevirdim anlamış gibi hemen konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEL(Daddy İssues)
General Fiction24 yaşındaki Asel eşinden ayrıldığı için girdiği psikolojik durumda uyuşturucu'ya başlar. Manevi ağabeyi ise kardeşinin bu durumuna üzülüp çocukluk arkadaşı olan yağızın psikolog olduğunu hatırlayıp Asel için randevu olur. İlk işi aseli Ankara'ya gö...