jisungun bağırışmasıyla uyandım.
"Lix!!! Uyann dün akşam ayırdığım pastayı sen mi yedin?"
Oflayarak yatağıma oturdum ve elimle gözlerimi ovuşturdum.
"Hayır.jisung ne saçmalıyorsun.ayrıca ben dün sizden önce uyudum ya hani."Jisung odadan hızlı bir şekilde çıktı ve mutfağa gitti.bağrışmalar geliyordu,yanına gittim.of yinemi seungmin ile bağrışıyolardı.
"Ya lix şuna dermisin pastasını benim yemediğimi."
"Ya sen yemedin felix yemedi.o zaman kim yedi?"
"Tamam artık yeter jisung sana söz okul çıkışı en büyüğünü alıcam."
Dememle jisung ellerini birleşik bir şekilde zıpladı.seungmin ise kıskanır bir gözle baktı.seungminin yanına gittim."Tamam sanada istediğini alıcam"
O da hemen bana sarıldı.saate baktım eyvah! Yeni okulumuza geç kalcaktık.
"Hadi çocuklar okula geç kalıcaz!"
"Ben hazırım lix ama jisung ile sen hazır değilsiniz."
"Ben hızlıca hazırlanıp gelirim hadi lix sende hazırlan.
Jisungun demesiyle odama gittim.hızlıca üstümü değiştirdim.seungminin yanına gittim ve jisungu bekledik.
"Of sana hemen hazırlanırım dedi ama ortalıkta yok."
"Geldim.benim hakkımda konuşmadınız değil mi?"
"ne konuşması ya seni cennetlik ettik."
Seungminin bunu demesiyle ikimizde kıkırdadık."Neyse çocuklar geç kalıcaz"
Dedim ve otobüs durağına doğru yürümeye başladık.seungmin ve jisung birbirleriyle şakalaşıyolardı.her neyse durağa varmıştık.orda yanlız başına oturan bir çocuk gördüm.yanına oturdum.gözlerim onda kaldı çünkü saçları kahverengi dudakları dolgun aşırı yakışıklı biriydi.
"Selam"
Dedim ve çocuk o güzel gözleriyle bana baktı.geri önüne döndü.hey niye cevap vermedi ki bu şimdi?
Otobüs gelmişti.seung ve jis yan yana oturdu bense onların önündeki 2 kişilik koltuğa oturmuştum.yanım boştu ve yanıma birisi oturdu.baktım ve bu o çocuktu."a yine selamm"
"Niye cevap vermiyorsun?"
Ya çocuk dilsizse.of felix naptın sen.cama baktım ve yanımdaki sese baktım
"Ben pek fazla konuşmayı sevmem ve lütfen konuşturma"
Tamam anlamında başını salladım. Konuşmuştuuu sesi bile güzeldi.bir dakika ama neden konuşmak istemedi? Neyse felix boşverr.arkadan gelen sesle dikleştim.
"Lix hadii geldik"
Bu seungmindi
"Hey sen neye daldın öyle lix?"
"Hiçç jisung her neyse boşverin siz beni"
Tamam anlamında başlarını salladılar.otobüsten indik.okula girdik.evet derse geç kalmıştık.kapıyı tıklattık sınıfa girdik.
Yeji hoca:a siz yeni öğrenciler olmalısınız?
"Evet hocam"Yeji hoca:tamam kendinizi tanıtın bakalım
Jis:merhaba ben han jisung
Seung:merhaba bende kim seungmin
Selam benim adımda lee felix
Yeji hoca(bu arada artık yh dicem):tanıştığıma memnun oldum çocuklar benim adımda yeji
J&f&S:bizde hocam
Yh:şimdi size yer bulalım jisung ve seungmin siz şöyle 2 kişilik yere geçin
Jis ve seung duvar kenarının en ön sırasının bir arkasına oturdular.
Yh:felixcim sende jeongin'in yanına geç
Yeji hocaya tamam anlamında başımı salladım.ve dediği çocuğun yanına oturdum çok tatlı biriydi.çantamı sırama asacakken cam tarafında oturan birini gördüm.
DEVAM EDECEK....Selam bu benim ilk ficim inşallah tutar ama tutcanı sanmıyorumm lütfen tutsun 2 oy gelmesse devamını atamayacağım ilk bölümü çok sade geçtiğini biliyorum ama ilerdeki bölümlerde olaylar olcak her neyse sizleri öptüm bays😽🎀😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silent/hyunlix
General Fiction"Neden susuyorsun ismini bile bilmiyorum?" "Bu seni ilgilendirmez lix..."