Selamm 1 haftadır bölüm atmayan ben geldim özür dilerimmm yarın kendi telefonuma geçicem artık düzenli bölüm atabilirim
Neyse ficimize geçelim
---------------------------------------------------------Üstüme atlayan bir şey ile uyandım.
Js:felix uyan artık saat 12ye geliyor.
Ahh... Evet bu jisdi.
Geri yorganı üstüme çektim.
F:bırak uyucam. Hani hafta sonu geldi ya?
Js:kalk yoksa jeongın açlıktan seungmini yicek.
F:ya of sen yap.
Jis hayır diye mırıldanıp dururken jisin telefonuna bildirim sesi geldi. Jis yatağa oturdu ve telefonunu açtı. Bende yorganı üstümden çekip onun telefonunu izledim. İnstagrama girip mesaj yerine girmişti ve yazışmaya başladı.
Lwminhq:
Bence artık kendini
Gizlemene gerek yok yani
2 haftadır konuşuyoruz.
İsmminpcan:
Ben cesaret edemem
Minho. korkarım
Beni bırakırsın diye.Lwminhq:
Bak yani ismini bile
Bilmiyorum, bir fotoğrafını
Bile görmedim. Bu senin orijinal
Hesabın olmadığını ikimizde
Biliyoruz. Yani sen beni
Tanıyorsun ama ben seni
Tanımıyorum. Aynı okulda
Olmamızın dışında başka
Bilgi vermedin. Şu 2 hafta
İçinde gerçekten iyi anlaştık.
Tek şunu bil kendini göstersende
Göstermesede yine aynı kişi
Olarak kalıcısın.Js:yiaaa şapşikk
F:ıyy kusucam.
Js:sen ne anlarsın be aşktan. Sen anca 2 hafta boyunca okula gelmeyen ayy ne diyordun sen ona... Heh dilsiz çocuk anca onu ara.
F:hatırlatıyım sende bana yardım etdicektin hatta kimsenin haberi olmadan. Ha bide minhoya dilsiz çocuk hakkında yazıcaktın. Yoksa fake hesaptan minhoyla flörtleşmekten unuttun mu?
Js:öncelikle minhoyla flörtleşmiyoruz, alakası yok ve unutmadım. Minhoya 'şu dilsiz çocuk var ya işte sen onun arkadaşı olduğun için bana bilgi verirmisin' mi diyeydim. Ya onun ismini söyleseydin söylerdim.
F:ismini ben tam olarak hatırlamıyorum ama jeongin biliyor.
Js:JEONGİN DEMİŞKEN FELİX KALK! SEUNGMİNİ KURTARMAMIZ LAZIM AİSHH ONU UNUTTUK.
Jisung ben daha bir şey demeden beni elimden tutarak salona sürükledi. Salona girdiğimizde kimseyi göremedik. Mutfağa bakmaya başladık. Mutfaktada kimse yoktu. Azıcık da olsa içime endişe düşmüştü. Seungminin odasına baktık ama oradada yoktular.
Bütün evi karıştırmaya başladık ama kimse yoktu. Jisung aramaya devam ederken ben koltuğa oturdum. Arada 2-3 dakika geçtikten sonra Jisung yanıma geldi.
F:bence bakkala ekmek almaya girmişlerdir.
Js:gitmediler bence çünkü ben sabah gittim!! Hatta seungun cipsini jeongun cici bebesini aldım.
F:O ZAMAN BU ÇOCUKLAR NERDE!??
Js:BİLMİYORUM
Eğer ikiside yoksa bunların sorumlusu benim. Zaten jeongin emanetti. O olay günün akşamı jeonginin üvey annesi şehir dışına çıktığı için 2 haftadır jeongın bizde kaldı. Yani evden kaçtı. Evet bu sürede çok iyi anlaştık. Seungmin, jisung ve ben ise yurtta yaşıyorduk. İstediğimiz lise burda diye burdan ev kiraladık. Üçümüz kardeş gibiydik tabi hayatımıza dördüncü gelene kadar yani jeongin gelene kadar.
Kolktukta ben napıcaz diye düşünüp oturuyorken jisung ise minhoya instagramdaki orijinal hesabını paylaşıyordu. Yani cidden bu durumda bile minhoyu düşünüyordu.
Minho ise ona çok güzelsin diye iltifatlar ediyordu ama jisung bu sefer sevinmiyordu çünkü aklında seungmin ve jeongin vardı.Ben hayla düşünüyordum. Bir anda benim telefonum çalmıştı. Jisung elindeki telefonu bıraktı ve ilk telefonuma sonra ise bana soru sorarcasına baktı çünkü bilinmeyen numara arıyordu. Yavaşça telefonumu açıp hopörlere aldım. Sert bir adam sesi geliyordu.
"alo"F:a-alo kimsiniz?...
"kim olduğumun şuan bir önemi yok. Arkadaşların elimde"
F:ONLARI BIRAK!
Adam kahkaha patlatarak konuştu.
"bırakacağımı kim söyledi?"
"eğer yanında biri varsa başka yere geç söyleyeceğim bir şey var."
Diye devam etti ve ben odama geçtim, kapımı kilitledim. Hopörlere kapattım.
F:ne istiyorsun söyle??
"aslında hedefim sensin. Eğer 1 saat sonra yanında kimse olmadan xxx parkına gelirsen arkadaşlarını bırakırım."
Hiç düşünmeden cevap verdim
F:tamam... Kabul 1 saat sonra oradayım ama sözünü tutacaksın yoksa SENİ ANNENİN KARNINA GERİ YOLLARIM.
diyip telefonu kapattım ve yatağıma geri uzandım yorganın altına girip ağlayarak kendime sövmeye başladım.
Hepsi benim yüzümden.
-----------------------------------------------------------
Biliyorum bölümler kısa ama artık uzun yapıcamNeyse geçmiş bayramınız mübarek olsun😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silent/hyunlix
General Fiction"Neden susuyorsun ismini bile bilmiyorum?" "Bu seni ilgilendirmez lix..."