13+ czat + Instagram

26 2 0
                                    


Jeszcze kilka minut i kończę pracę. Nie powiem, trochę sie stresuję spotkaniem z bratem Jina. Ale mam ochotę mu nieźle dowalić. Nie ma prawa wyzywać ani bić ani w jakikolwiek sposób go krzywdzić.

Mimo że SeokJin mnie wkurza swoim zachowaniem i ciągłymi imprezami to nadal kocham go najbradziej na świecie i nie pozwolę aby stała mu się krzywda.

16.00

Skończyłem pracę i wreszcie mogę iść na boisko za szkołą do której razem z SeokJinem niedawno chodzilismy, jednak on chodził kilka klas wyżej. 

SKIP TIME

- No witaj Namjoon - uśmiechnął się szyderczo Seok-Joong lecz mi do śmiechu nie było.

Spiąłem bardziej mięśnie przybliżając się do chłopaka. Był straszy ale widać, że ja mam wiecej siły, co zaraz pokażę.

- Witaj - podwinąłem sobie rękawy długiej koszuli i jeszcze bardziej podszedłem do Seok-Joong'a, tak bardzo, że nasze twarze dzieliły centymetry.

Bez zbędnych słów, niestety jako pierwszy zaczął mój przeciwnik, kopnął mnie z całej siły w krocze. 

Zgiąłem się w pół i ledwo utrzymałem na nogach, lecz świadomość, która znów podsunęła mi obraz pobitego Jina przywróciła mi siły. Podbiegłem do jego brata i przewróciłem go.

Okrakiem usiadłem mu na biodrach i zacząłem okładać go pięściami.

Krew powoli zaczęła lecieć mu z buzi a gdy już widziałem, że prawie mdleje, przestałem.

- Spróbuj się tylko do niego zbliżyć, pożałujesz - syknąłem i wstałem po czym od razu udałem się do domu Seokjina.

_______________________________

                                                              TaeHyung

I JAK JAK CI POSZŁO

Namjoon

NAM

Ja

pier

do

le

ODPISZ
...

.

Ty

nie spam mi

dobrze mi poszło

najpierw to on mnie walnął

ale od razu oddałem

a teraz kończę, bo jestem

pod domem Jina

TaeHyung                                                                                                                                                    

aha

TaeHyung is offline                                                                              

_____________________________________


@Seok_Jin AWWWHH nie musiałeś

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@Seok_Jin AWWWHH nie musiałeś...jakie to urocze..dziękuję @Joonie

💬 65  II    ❤️ 347

@Joonie Oj tam

@Nienawidze-pedałów.com Spierdalaj! TO RODZINA POWINNA BYĆ DLA CIEBIE NAJWAŻNIEJSZA!

                      @Seok_Jin --> @Nienawidze-pedałów.com to samo powiedzieć moge tobie

@GaYeon jaki uroczyy

@Cute_Tae jestem z ciebie dumny rar

@JeonJeongguk opowiedz mi wsyztsko!

@Yeonjun Fighting!!!!

                                                                        read more comments     

_----------------------------------------_


miłego dnia <3

Don't save me ~ NamjinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz