Artık başladı ilk dönem ilk dersler şimdi gelelim Onur'a. Beraber ilk teneffüs kaynaştık ha bide yanımızda Almanya'dan gelen amcasından sürekli bahseden dinazor gibi bir çocuk. Sınıfın boy ortalaması 1.50 ise çocuk 1.80 öyle düşün çocuk anasının karnından 9 ayda değil 1.5 yılda çıkmış gibi bütün gelişimini tamamlayarak doğmuş ve yaşadığı süre normal gelişmesini devam ettirmiş bir fosil hatta yaratık.
Neyse ben Onur'la bahçeye çıktı. Eylül ayı civarındayız hava biraz soğuk üzerimizde siyah polar, sol kolunun üzerine beyaz iplikleri dikerek dikey biçimde konservatuvar yazılı bir hırka var. Bizde Onur'la şapka ile gezerken bi anda aklıma çok veletçe bir fikir geldi ✨ŞAPKALILAR KULÜBÜ✨ HAHAHAH oğlum hayatımda bulduğum en dahiyaneliğe uzak fikir.
Ve Öğleden sonra kendi branş öğretmenlerimizle tanıştık ve ben on an M ile tanıştım ama karışmasın diye soy adının ilk harfi ile seslenicem *K*
Ben viola öğrencisiyim ama küçüğüm diye keman ile başladım 6. Sınıfta keman tellerimi çıkardım ve viola tellerini ona taktım. Ve babam 7. Sınıfın başında doğum günümde bana viola aldı olayları atlayarak geçtim.
Daha sonraki doğum günümde babam benim klarnet merakımı unutmamış ve bana klarnet almış daha önceden okula başlayınca da piano almıştı. Ben artık okula iyice alışmıştım ve artık nerede okuyorsun sorusuna gururla Trakya Üniversitesi Devlet Konservatuarı Müzik ve Bale Ortaokulu diyebiliyordum. Artık viola ile aramdaki ilişki 3 yıllık olmuştu.
ARTIK HİKAYENİN GERİ KALANINDA YARI KURGU YARI GERÇEK OKUYACAKSINIZ
SONRAKİ BÖLÜMDE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Ben
Ngẫu nhiênBu sabah otobüs ile okula giderken aklıma gelen bazı olaylar gerçek bazıları ise kurgu olan yarı gerçek yarı hayal