Ron şehrin içinde öylesine yürürken birden Carl'ı görür. Yanında Enid'i gördü. Artık Enid ile beraber değildi. Yani Enid'in kendisine ait olmasını istemiyordu. Carl'ın kendisine ait olmasını istiyordu. Onu koklamak, onu öpmek ona dokunmak, onu ısırmak ve daha pek çok şey yapmak. Ama Carl bunu bilmiyor gibiydi. Resmen Enid'e aşıkmış gibi davranıyor ve onun elinden tutarak ufka bakıyordu. Ron'un gözünden bir yaş süzüldü. Keşke Carl ile birlikte olabilseydi.
Carl: Ron... RON?!
Ron: H-Huh?! Carl? Sorun ne?
Carl: Sen iyimisin? Ağlıyor gibisin...
Ron gözlerindeki yaşı siler.
Ron: Ben iyiyim...
Ron oradan gider.
Daha sonra.
Ron sokakta boş boş gezinirken Carl'ı tekrar gördü. Kız kardeşi Judith ile oynuyordu. Bir anda hayallere daldı. Carl ile evlendiği ve çocukları olduğu bir hayale... Kendisi işten gelmişti, Carl onu kapıda, biraz parmak uçlarına basıp dudağından öperek karşılıyordu. Çocukları onu "Baba! Babacığım" diye karşılıyordu... Carl'ı anne olarak hayal etmek bile Ron'u cennette hissettiriyordu.
Carl: RON!
Ron başını tekrar kaldırdı. Carl yine ona sesleniyordu. Judith'te Carl'ın kucağında boş boş etrafa bakıyordu.
Ron: Huh?! Um, evet, iyi geceler günaydın Ciao!
Ron koşar adımlarla ordan gider. Carl düşünceli bir şekilde ona bakar ve düşünür.
Carl💭: Nesi var bunun...
Judith: Eaaah, ıh, ııııaa
Judith abisinin kucağında klasik bebek sesleri çıkarır.
Carl: Haklısın minik kız kardeş. Onu takip etmeliyim. Carl kucağında Judith ile Ron'u takip etmeye başlar. Ron'un evinin bahçesinde Ron bir ağacın altına oturmuş düşünüyordu. Sonra, gene bir hayale daldı. Carl ile birlikte bu ağacın altında oturuyordu. Carl başını Ron'un omzuna gömmüş bir şekilde gökyüzüne bakıyordu. Sonra yavaşça Ron'un yanağına bir öpücük kondurur. Ron yavaşça gülümser ve ikisi dudaktan öpüşmeye başlar. Onlar öpüşürken Ron yavaşça elini Carl'ın gömleğinin altına sokar, Carl'ın yumuşak teninde sakince dolaştırırken birden...
Ron: Yok, bu çok fazla +18 doğru gidiyor.
Ron bunları düşünürken birden Carl'ın kucağında Judith ile geldiğini görür. Şaşkın bir şekilde ayağa kalkar.
Ron: Carl? Burda ne işiniz var?
Carl: Seninle konuşmamız lazım...
Ron: Peki, olur... Buyrun, salona geçin. Salona oturduktan sonra Carl konuşmaya başlar.
Carl: Sen iyimisin? Ne zaman beni görsen farklı davranıyorsun.
Ron: Ben... Şey... Aslında...
Ron bir anda göz yaşlarına boğulur.
Ron: Ne diyeceğimi bilemiyorum... Carl Ron'un elini tutar.
Carl: Sorun ne? Benmi bir şey yaptım?
Ron: Ben sana aşığım! Carl bir anda dona kalır.
Carl: Ne? G-gerçektenmi?
Ron: Evet... Enid'ten hoşlandığını biliyorum o yüzden beni reddedebilirsin, benden nefrette edebilirsin! Ve-
Carl hızlı bir hamleyle Ron'un dudaklarına yapışır ve birkaç saniye boyunca öyle kalır. İkisinin dudakları birbirinden ayrıldığında Carl şunları der.
Carl: Bende sana aşığım... Ron gözyaşları içinde ve şaşkınlıkla Carl'a bakarken hafifçe gülümser ve dudaklarının buluşmasına izin verirler. Birkaç dakika böyle kaldıktan sonra ikiside aynı anda şunu söylerler.
Her ikiside: Beni hiç bırakma...
...
Her ikiside:Asla bırakmayacağım...
...
Her ikiside: Sözmü?
...
Her ikiside: Söz...
Ve ikiside gün batımının karşısında birbirlerini izleyerek gülümserler.
Ve, son (Okuduğunuz için teşekkürler. Bay bay👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ron X Carl (Rarl) Oneshots 🇹🇷 Version
FanfictionThe Walking Dead rarl (Ron Anderson X Carl Griems) hayran kurguları çünkü Türkiye'de onları shipleyen kimse yok🥲. (Fanart benim değil)