🤣Gıdıklamak🤣

7 1 0
                                    

Carl sinirli bir şekilde Ron'un evine doğru gider. Silahını bulamıyordu ve onu Ron'un aldığına emindi. Ron'un evine gelir ve kapıyı çalar. Kapıyı Ron'un annesi Jessie açar.

Jessie: Merhaba Carl! Nasıl gidiyor?

Carl: Ben iyiyim. Ron'u görebilir miyim?

Jessie: Evet. Garajda, onun yanına gidebilirsin.

Carl: Tamam, teşekkür ederim.

Carl Ron'un yanına doğru gider. Ron evinin garajında bir şeylerle uğraşıyordu. Ron, Carl'ı farkeder.

Ron: Hey bebeğim, nasıl gidiyor?

Carl garaj masasına baktığında Ron'un kendi silahıyla uğraştığını görür.

Carl: Hey! O benim silahım değilmi?

Ron: Umm, şey...

Carl: O benim, ver onu bana!

Carl hızlıca silahının üzerine atılınca masadaki motor yağı yanlışlıkla Ron'un tişörtüne dökülür.

Ron: Hey?! Bu tişört yeniydi!

Carl: Ups, özür dilerim. Bu, benim silamı almanın bedeli. 

Carl elinde silahla kapıya doğru yönelirken aniden Ron onu yakalar, elinden silahı alır ve silahı bir kenara koyduktan sonra Carl'ı koltuk altından gıdıklamaya başlar. 

Carl: Rooon! Nehehehehe Yapıyoohohosuunuhuhu! Ahahahahahahahahahaha! Duruhuhuhurr! Hahahahahhahhaha!

Ron: Hayır ~ Bu senin, tişörtümü kirletme cezan~

Carl: Hahahaha! Roohohohohonnn! Hahahaha Duhuhurrr! Özür dile-rihihihihihimmm!

Ron Carl'ı daha çok gıdıklar. Carl: Ron, duruhuhuhurr! Altıma yapıcam senin yüzündehehehehehennn! Ahahahahhaha!

Ron: Hayııııırrr~ Devam etmek istiyorum.

Carl: Tamahahahahahaammm. Ama lühühühütfehehehehen birahahahaz izin veheheheer, nol- HAHAHAHAHAHAHHA!

R:Hmmm, Sanırım çok iyi bir nokta buldum. Ama, her neyse. Şimdilik seni rahat bırakıcam. Sonra bunu kullanırım

Ron Carl'ı bırakınca Carl derin bir nefes alır.

Carl: Ahhhhhh... Teşekkür ederim...

Carl birden dikkatini silahına doğru yöneltir. Silahı eskisinden daha iyi görünüyordu.

Carl: Bekle... Bu silah...

Ron: Sürekli silahın hakkında şikayet edip duruyordun. Onu tamir ettim. Eskisinden çok daha iyi şimdi. Sen ne dersin? Sence olmuşmu- Woah!

Carl aniden Ron'a sarılır.

Carl: Çook teşekkür ederim! Seni çok seviyorum...

Ron: Bende seni... Odamda vakit geçirmek istermisin?

Carl: Oluuur! İkisi Ron'un odasına gider.

Ve, son.

(Hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim. Bay bay👋)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ron X Carl (Rarl) Oneshots 🇹🇷 Version Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin