"İnşallah kıza bir şey olmaz".
"Kız kim mk "
Etrafımda gelen sesler ile gözlerimi açtım.Eliyle yüzümü avuclayan cocuğa bakıyordum.Gözlerimi açtığımı görünce derin bir iç çekti.
"Sonunda be."
Hemen yanmızda olan hafif kumral olan zayıf cocuga baktım.Uyamdığımı görünce gülümsedi.Onun yanında da siyah saçlı uzun boylu bir kız vardı.Oda merakla bize bakıyordu.
"İyi misin?"
Ses hemen yanımda duran çocuktan geldi.Evet anlamında başımı salladım.
DUR BİR DAKİKA!
BEN ŞU AN ÇOÇUĞUN KUCAĞINDA MIYIM!Bir eliyle sırtımı kavramış diğer eliyle başımı tutmuştu .Elim onun göğsünde idi.Siyah saçları alnına düşüyordu.Dikkatlice beni izliyordu.Hemen çocuktan uzaklaşıp yüzüne en sert şekilde Tokat vurdum.
Evet biraz sert olmuş olabilir (:
Eline yanağına götüren cocuk anlamsızca bana baktı.
Üzerimi düzeltip ayağa kalktım.
"Sapık mısın?"
Kaşlarını çattı.
"Yardım ettik"
"Senin yardımına mı kalmışım be çekil şurdan."
En yakın kapıdan dışarı cıktım.Islak saçlarımın rüzgar ile buluşması ile titredim.Arkamdan seslenen çoçuğu aldırış etmeden otobüs durağına doğru yürüdüm.
Yurda geldiğimde henüz saat 7'yi gecmemişti.Koşarak odama gittim.Vucüdüm halan titriyordu.Sıcak battaniyeme girip gözlerimi kapadım.
Bugün için çok ümitliydim.İnsanların benle dalga gecmesinden artık sıkılmıştım.Spor salonuna gidip belki kilo verebilirdim.Sonra sivilcelerimden kurtulurum. Belki de insanlar artık benle dalga gecmeyecekti.Artık arkadaşlarım olurdu.Her gece oynadıkları oyunlara katılabilir.Onlarla hem bakım hem dedikodu yapabilirdik.Bu yurda geleli 3 yıl oldu.İlk günden beri hiç arkadaşım yok.Bazen Derya ile konuşurum benden sıkıldığını fark edince artık konuşmuyordum.
Tek suçlu onlar
Her gece annem ve babam gelir diye uyuyamıyorum.Belki bir gün gelir burda kızları oldukları aklına gelir diye.Kapının çalınmasıyla gözyaşlarımı sildim
"Sulugöz gene noldu?"
Gelen temizlikçi emine ablaydı.Başımı hafifçe çıkarıp ona baktım.Elindeki temizlik malzemelerini bırakıp yanıma oturdu.Eliyle şefkatle başımı okşadı.
"Annem gelecek dimi Emine abla söz verdi"
Hafif gülümsedi.
"Gelecek yavrum.Kimse evladını bırakmaz ki."
Korna sesi ile Emine abla pencereye doğru uzandı.Şaşkın gözlerle bana baktı.
"Emine abla noldu?"
Ağzı bir metre açık olan Emine abla gelmemi işaret etti.
"Kızım bir oğlan var burda boylu poslu pek yakışıklı acaba kimin için gelmiş."
"Aman abla bilmiyor musun Nazlardan birinin sevgilisi işte"
Yataktan kalkıp pencereye baktım.
Neeeee!
Buu...O çocuk
Spor salonundaki cocuk
Ama nasıl neden gelmiş kii!Diğeri bölümde karakter tanıtımını yapılacak!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spor Salonu
RomanceSıradan bir hayatı olan bir kız Spor salonuna giderek hayatı ne kadar değişebilir ki ? "Yiğit korkuyorum". "Korkma Ben yanındayım ".