-Szabó Janka, 4-es, szép dolgozat, nézzük hol hibáztál... - Balogh tanárnő éppen osztotta ki a matematika dolgozatokat. Nem volt okom félni, hisz már tudtam a jegyemet - Egresi Noémi csillagos ötös! Nagyon szép dolgozat! Követhetitek a példáját!
Ha tudná a tanárnő, hogy ez a "tökéletes" diák a mosdóban szívja a gyümölcsös cigit vagy mit, és ebből él hogy eladja, már nem lesz tökéletes.
-Cserháti Dominik, nem hiszem el, 3-as. Legközelebb figyelj oda jobban.
Dominik rengeteg dolgozik azért, hogy jó jegyet kapjon, csak nem magyarázták el neki az anyagot rendesen, ugyebár...
-Hidasi Edit, 5-ös lett, egy-két hibával. Mészöly Helga, 4-es. Az első feladat tökéletes. A második feladatnál...Tudod a szorzótáblát? Mennyi 6×8?
-48 - válaszoltam.
-Ide 42-őt írtál.
Németh Zoé, e hír hallatán felkacagott. Hogy merek hibázni a szorzótáblában? Hallatlan! Nem fogom semmire se vinni az életben, Jézusom...A tanár jól megalázott a csoportom előtt.
Egész órán sírógörcsöm volt, nem bírtam levegőt venni. Kortyolgattam a vizemet, így sem lett jobb. Szünetben mindenképpen összeülök Edittel, nem érzem jól magamat. Nem fogom szeretni a matek tanárnőt.
-Emlékszel? Tavaly engem is kipécézett. Tudod olyankor mit csináltam? Flegmán néztem rá. Leszartam.
-Nem fogom tudni ezt elérni... - kételkedtem.
-Helga. Menni fog. Mindjárt itt van az év vége, nem kell sokáig elviselned ezt. Szeretnél szólni ofőnek hogy rosszul voltál?
-Köszönöm Edit, de jobban vagyok - öleltem meg.
Otthon a szobámban mégis elkapott egy ilyen pesszimista roham - nem vagyok elég, nem szeretnek mert negatív vagyok, nincsen türelmük a szeretteimnek hozzám, nem tudok jól teljesíteni, nem tudom megvédeni magamat és kinyitni a számat, az embereknek a statisztikák meg a teljesítmény a mániájuk és a mentális meg fizikai egészség sehol sincsen. Nem igazán szeretném, hogy egyedül hagyjanak... Egyetlen egy célom van jelenleg az életemben: hogy hogyan küszöböljem ki azt a sok-sok problémát.
Jó olvasást kívánok!
DU LIEST GERADE
Meddig bírjuk ki? | Igaz történet alapján [HALADÓ]
Aktuelle LiteraturHelga az általános iskolától kezdve a gimnázium falai közé cipeli a szorongással, megfelelési kényszerrel járó bajokat, és azt, hogy nem tud kiállni magáért. Alázgatják ők, úgy érzi cserben van hagyva, de nem igazán szeretne beszélni a problémáiról...