VEDA

669 22 6
                                    

Zeynep o odada saatlerce oturdu.Artık umudu kalmamıştı.Cüneydin nişanından sonra mutlu olduğu ilk an yeniden her şeyin mahvolmasını kaldıramıyordu."Cüneyd nerde?Ben niye burdayım?Tam sınavdan çıkmışken sonunda her şey yoluna girmeye başlıyor derken.. kendimi avutacağım ne kaldı?"artık düşünmek istemiyordu.Başını iki elinin arasına aldı.dokecek tek damla gözyaşı kalmamıştı.Allah'tan yardım istedi.bogazi düğümleniyordu.belki de mutlu olmaya hakkım yok diye düşündü.olan her şey benim isteklerim yüzünden mi diye sordu kendine.Daha fazla düşünmek istemiyordu.eline tesbihini aldı ve öylece uyuya kaldı.

Meryem tutuklanınca Levent ve beraberindekiler Zeynep'i aramaya koyuldular.tüm kızların olmadığını farkedince ailelerle birlikte dergaha gittiler.dergahta bir kargaşa hakimdi.Girenler Vahid'in adamları tarafından içeri zorla alınınca Levent uzak durdu.Canın içerde olabileceğini düşündüler ve onu aradılar.Can ve bahadır Cüneydin peşinden gitmişti ama izini kaybetmislerdi.Surların tepesinde cüppesini bulduklarını ama Cüneydi bulamadıklarını anlattı.Zeynepse Vahid'in adamları tarafından odaya kapatılmıştı.Levent hemen savcıyı aradı ve babasının uzaklaştırma kararını ihlal ettiğini söyleyerek Zeynebi almalarını istedi.
Polisler geldiğinde Vahid; taşkınlık çıkaranları çoktan odalara kapatmış, dergaha bir huzur süsü vermişti.Zeynebi babasından korumak için burda tuttuklarını söyledikten sonra onu polise teslim ettiler.
Levent Cüneyd için çok endişeliydi ama Meryem de yokken Zeyneple ilgilenmek ona düşüyordu bu yüzden ilk bunu halletmeliydi.Zeynep annesinin yokluğunu görünce çok endişelendi.

"Levent amca annem nerde!"

" Merak etme annen iyi. Sen iyi misin Zeynep?"

"Cüneyd iyi değil lütfen onun yanına git Levent amca"

" Tamam sakin ol. Haberim var. O da iyi annen de sen şimdi sakince beni dinlemeni istiyorum."

"..."

"Beste ve Mirayla beraber Fransa ya gideceksin. Okulla konuştum seni alacaklar. Mira alışman için bir ay Fransa'da kalıcak tamam mı? "

"Annem?"

"Şuan gitmen gerekiyor annen iyi bana güven yakında onunla görüşeceksin ama şimdi uçağa geç kalıyorsunuz hadi!"

"Annemi görmeden mi gideceğim veda etmeden mi? Yapamam levent amca gitmek istemiyorum!"

Zeynep'in gözünden yaşlar boşalır. Beste elini Zeynep'in omuzlarına koyar. Yumuşak bir ses tonuyla

" Anneni tutukladılar ama gitmemiz gerekiyor ki Levent amcan onu kurtarabilsin tamam mi?

-Ne...nasıl... neden

Levent Beste ye bakış atar.
" Önemli bir şey degil yakında anlayacağız kesin olan bir şey varsa gitmen gerektiği bana güven tamam mi her şey yoluna girecek"

Mira Zeynebin elini tutar

"Hadi gidelim"

Giderler..

pergelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin