5.

113 4 2
                                    

mrhb ballı hamsilerim
nasılsınız ?
uzun süredir bölüm atmıyordum ühühü

~iyi okumalar

🚬🚬🚬

tanrısal bakış~

2 hafta sonra

Taehyung, hafif bir heyecanla Jungkook'un evinin önünde durdu. Birkaç hafta önce nişanlanmışlardı ve bu akşam onu kendi restoranına götürmeye kararlıydı.

Kapıyı çaldı ancak  hiçkimsenin içeride olmadığına  kanaat vererek kapıda biraz beklmeye karar  verdi.
Okulda olmalıydı bu saate , arayıp haber vermemişti sürpriz yapmak istiyordu

Jungkook, okuldan çıkıp evine doğru yorgun adımlarla ilerlerken, gözlerini kaldırdığında evlerinin kapısında Taehyungun beklediğini gördü. O an yorgunluğunu unutup gülümsedi. Taehyung , onu görür görmez geniş bir gülümsemeyle karşıladı. "Merhaba" dedi yumuşak bir ses tonuyla.

yavaş adımlarla jungkook taehyunga  yaklaşarak meraklı gözlerle bakmaya başladı gözlerini bazen taehyungun yüzüne çıkartıyor bazende elleriyle oynuyordu  taehyungun neden geldiğini merak ediyordu  sabahtan beri üstünde olan yorgunluğu bile unutmuşdu

- "Neden geldiğimi soracaksan eğer seni  akşam yemeğine restoranıma götürmek istiyorum, tabii eğer istersen ve ya yorgun değilsen "

kibarca sorması bile yorgunluğunu unutturmaya yeterdi

tabiki jungkook için bu  biraz beklenmedik cevaptı  nasıl olsa ilk defa
taehyungla baş başa yemeğe gidiyordu  daha  hazırlanması gerekiyordu ve  üstündekileri daha şık birşeyle değiştirmeliydi

-"şey  acaba senin içinde sorun olmazsa biraz beklermisin üstümü değiştirip geliyorum "

Taehyung, gülümseyerek başını salladı. "Tabii ki, hiç sorun değil. Ben burada beklerim."

Jungkook'un odasından gelen hızlı adımlar ve ardından kıyafet sesleri duyuldu. Taehyung, beklerken gözleri kapının önünde, onunla geçirdiği anları düşünerek dolup taşıyordu. Onun ne kadar özel olduğunu ve hayatının geri kalanını onunla geçirmek istediğini bir kez daha hissetti.

Birkaç dakika sonra, Jungkook odadan çıktı. Göz alıcı bir şekilde giyinmişti,
siyah kot pantolon ve üstüne çizgili bir gömlek,  gümüş halka küpeleriyle göz kamaştırıcıydı her hareketiyle zarafet ve kararlılık sergiliyordu. Taehyung, ona bakarken kalbinin daha da hızlandığını hissetti

Jungkook, onun bakışlarını yakalayarak tebessüm etti. "Hazırım. gidelimmi?."

Taehyung, kalbi göğsünde hoplayarak, onun elini sıkıca tuttu. "Harika görünüyorsun"  

Jungkookun kalbi daha da hızlanırklen
yanakları kıp kırmızı olmuşdu
-"Teşekkür ederim" eli ayağına dolaşmıştı yine taehyungun karşısında kendini böyle kaybediyordu

taehyungun arabasına doğru yol aldılar  jungkook gün boyunca öğrencileriyle yaşadığı deneyimleri paylaşırken, Taehyung ise restoranındaki son gelişmelerden bahsediyordu. Her bir detayı birlikte konuşuyor, aralarındaki derin bağı daha da pekiştiriyordu.

Taehyung ve Jungkook, restoranlarının bulunduğu cadde boyunca yan yana yürürken birbirlerine yaklaştılar, omuz omuza, adımları uyum içinde atarken. Aralarındaki mesafe giderek azalıyor, göz teması daha da derinleşiyordu.

Jungkook, Taehyung'un sıcaklığını ve sevgisini her adımda daha fazla hissediyordu. Taehyung'un eli kademeli olarak Jungkook'un beline doğru kaymaya başladı. Jungkook, Taehyung'un sıcak dokunuşunu hissedince yanakları hafifçe kızardı, ancak gülümsemesini saklamadı. Taehyung'un jesti, aralarındaki yakınlığı daha da derinleştiriyordu

Yemek boyunca, Taehyung ve Jungkook arasındaki romantizm hiç eksilmedi. Birbirlerinin gözlerine derin bakışlarla dalarken, elleri birbirlerinin ellerini sımsıkı tutuyordu. Tatlı dokunuşlar ve samimi gülüşmelerle dolu anlar, onların arasındaki bağı daha da güçlendiriyordu. Taehyung, Jungkook'un yanında olduğu her anın kıymetini biliyor ve onunla geçirdiği her anın tadını çıkarıyordu.

Jungkook ve Taehyung İkisi de birbirlerinin varlığından keyif alıyor ve gülüşmelerle dolu bir akşam geçiriyorlardı.

Mum ışığında parlayan masa, ikisinin de yüzlerinde gülümseme oluşturuyordu. Ancak ani bir şekilde masalarının yanında beliren tanıdık bir yüz, atmosferi değiştirdi.

Restoranda, masalarının yanına yaklaşan tanıdık bir yüz hem Jungkook hem de Taehyung, bu kişiyi tanıyordu,
Adam, gizemli bir gülümsemeyle, "Vay, vay, vay! İşte sizin de burada olmanız ne ilginç!" diye seslendi.

Jungkook ve Taehyung birbirlerine bakıp endişe dolu bir bakış paylaştılar. Bu kişi, her iki tarafın da sırlarını açığa çıkarabilecek bir potansiyele sahipti.

Jungkook, hızla söze girdi, "Evet, burada yemeğe geldik. Sen de mi buradasın?"

Adam gülümsedi ve şöyle devam etti, "Evet, ben de buradayım. Ama sizi burada görmek gerçekten sürpriz oldu."

Taehyung'un kalbi hızla atmaya başladı. Gözleri Jungkook'a döndü ve endişe dolu bir ifadeyle sordu, "Onu ne demek istediğini biliyor musun?"

Jungkook, endişe dolu bir şekilde başını salladı. "Hayır, ama bir şeylerin ters gittiğini hissediyorum," dedi.

🚬🚬🚬

sınır 10 yorum ve bu bölüm 20 okunmanı geçerse muhtemelen yeni bölüm gelicek

jungkook'un giydikleri:

jungkook'un giydikleri:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

öptümmmmmm 💗💖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

öptümmmmmm 💗💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

it's a secret// taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin