Evlat kuşlarım ben geldim...
Bomba gibiyim, kitaplarım var olduğu sürece mutluyum...Güzel yorumlarınızı bekliyorum.
helin_yazar21 beni takibe alırsanız çok sevinirim...
Eylusvbsz bu bölüm canım kocişim eyloma gelsin🤍
İyi okumalar...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Kendini o kadar çaresiz ve güçsüz hisseden bir kız vardı...
Kolunu kaldırmaya bile mecali kalmamıştı. Kimse ona ne istediğini sormamıştı bile.
İstiyor musun?
Çok zor bir soru mu?
Her genç kızın hayalî olduğu gibi axininde hayali sevdiği adamla evlenip yuva kurmak. Bu hayalî bile çok görmüştü babası ona.
"Axin kalk artık! Seni istemeye gelirler sen ise hâlâ yataktasin"diyerek kapısına dayanan annesi ile hayalleri yok oldu.
Dün, nasıl geçti anlamadı bile.Babasının dediklerinden sonra kendisini odaya atmış ve hiç çıkmamıştı. Hep kara kara Ronav,buna ne tepki veya cevabı neydi çok merak ediyordu.
Sultan Xanım, kapıyı açıp içeri girdi. Axin, yatağında uzanmış sadece donuk bakışları ile duvara bakıyordu.
"Xudâyo(Allah'ım) hala yatıyor bu kız!"diye axine kızdı.Axin, duymamazlıktan geldi.
"Kalk kızım iki saate gelirler. Daha hazırlıklar vardır kalk!"tekrardan söyledi.
Axin, annesine baktı "Niye ana?"dedi.Sultan Xanım kızına baktı anlamaz gözlerle."Niye istemediğimi dediğim hâlde hâlâ hazırlıklar değip durursunuz?"diye sordu.
Sultan Xanım,yutkundu. Onunda elinden bişey gelmiyordu ki gelmezdi de."Ne edeyim kızım? Babana ve amcana karşı mi geleyim? Sözümün bir değeri var mıdır?"diyerek az da olsa kendini haklı çıkarmaya çalıştı.
Axin, yatağından kalktı. Annesinin karşısına geçip "Siz bugün bir kızınızı kaybettiniz ana! Hayatıni sizin için size layık bir kız olmak için çabalayan kızınızı siz öldürdünüz kendi ellerinizle!"kelimeler boğazında düğüm düğüm oluyordu.
O kadar yanlız o kadar çaresiz gibiydi ki kendini nasıl ifade edebileceğini bile bilmiyordu."Ben istemiyorum! Benden herşeyi unutup diğer gelinlerin yaptıkları şeyleri yapmamı beklemeyin! Kendi hazırlığınızi kendiniz edin."diyerek odadan çıktı.
Sultan Xanım, kızının arkasından baktı.
Axin,seri adımlar ile bahçeye indi.
Babası bahçede sedirde oturmuştu.
Elindeki kahveden bi yudum aldı.Axin, babasına baktı.
Bu rahatlık onun canını daha da çok yanıyordu.Ömer Ağa,axini fark etti.
"Hazırlıklar nasıl gidiyor?"diye soran babasına güldü.
"Cenaze hazırlıklarım mı baba?"
Ömer Ağa,elindeki kahveyi bıraktı.
"Sen atanla nasıl konuşursun Axin?!"diyerek ayağı kalktı.Axin, babasının gözlerinin içine baktı.
"Ben nasıl konuştuğumun farkındayım baba! Sen dün o kararı kabul ettiğin zaman senin kızın öldü!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AXİN
General Fiction"Ana ne dersin sen? Ronav Abimdir! Ne evliliği ne kocası?"çaresizce annesine sordu. Başındaki tülbentti düzeltip"Axin kızım amcanlar ve babanlar üzerine aşiret karar almış. Ronav ve Axin evlendirecez demişler." Sultan Xanım'ın dedikleri Axin'in bün...