YAĞMURDAN ÖNCE GÖKKUŞAĞI 👫

4 1 3
                                    

Okulundaki son dersin ortalarındaydılar.Herşey çok iyi gidiyordu taki onu görene kadar .
Eymen okyanus gibi mas mavi gözlü buday tanesi gibi sapsarı saçlı durunun 5. Sınıftaki aşkıydı. Duru en son ayrıldıklarında kendine onu bir daha asla eskisi sevmeyeceğini söylemişti ama öyle olmadı.

Duru okulundaki son derste onu camdan görmesiyle birlikte içinde belkide bir aşk olmayan ama arkadaşlığıda anımsatmayan şeyler hisseti içinde bu durumu daha önce bu kadar yoğun hissetmemişti .
Eve gidince sınıf arkadaşlarından birini arayıp eymen"in telefon numarasını istedi belkide hiç yapmamalıydı ama o an bir cesaretle eymen'e mesaj yazdı yazdığı şey şuydu.
" Eymen beni hatırlıyomusun " eymen'in cevap vermeyeceğinden o kadar emindiki sonra yaptığından vazgeçti.

mesajı tam silecekken cevap geldi. "Evet tanıyorum " o an ani bir şok geçirdi galiba bilmem çok anlamsız bir heyecan bastı ama cevap vermedi yada istemedi ama çok mutlu hissediyodu. Mutlu bir şekilde yatağına girdi ve hayallerle uyudu sabah uyandığında bile hala yüzü gülüyordu .

Ve yine okuldan çıkacaklardı ve gözü onu arıyordu. Baktı baktı ama göremedi aslında birazda utanıyodu çok saçma demi eve doğru ilerlerken bi ses duydu bu oydu bu hayaller'inin prens'iydi sonra onu gördü sapsarı saçlı mas mavi gözlü buday tanesi gibi sapsarı saçlı eymen'i o masum gülüşünü sonra anlamsız bir soru sordu.

"Neden bana yazdın?!

Ne alaka demi ama bunla kalsa!

"Numara mı nereden buldunn?!
"Sınıf arkadaşımdan hatta o senin ex'indi demi?!

O kadar saçma konuşuyorduk ki

Gereksiz bir kaç sohbet ettikten sonra arkadaş olarak takılmaya gezmeye tozmaya başladık .

Kısa rüse içinde devam edecek...
( gerçek hayat hikayesinden uyarlanmıştır kurgu değildir)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🌈BİZ ISLANDIK GÖKKUŞAĞI GELDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin