1

213 6 16
                                    

Medya : megan avery

Bugün yeni okulumda ilk günümdü diğer okulumdan ayrılıp hogwarts a başlıyordum.  Heyecanlı miydim? sayılır gergin miydim ?hemde çok.  Hayatta tek başımaydım.  Ailemin hepsi geberip gitmişti,  ve bu benim umurumda bile değildi.  Bazı söylentilere göre ailemi öldüren kişi bendim . Ama bunkar siylentiden ibaretti .

Ailemden nefret ediyordum AVERY her zaman tertibi ve düzenli olacaksın bütün kurallara uyacaksin. Ama ben ailemin süs köpeği olmadım.  Çok uzakta bir okul seçip aileme baş kaldırıp o okulda okudum , ve geçen sene ailemi kaybetmem ile tüm miras bana kalmıştı.  Koca bir malikanede 18 yaşında tek başına yaşayan bir kız,  sizcede kaçıklar gibi yaşamak benim seçimim mıydı.

Tabikide evet . Avery mirasını çatır çutur yiyip bitirmek ti görevim.  Ailem beni cehennemden izlerken onlara nispet yaparak aile mirasını çar çur ederek geçirecektim hayatımı.  Neyse ben Megan Avery kutsal 28 ailelerinden önemli bir soy ağacına sahip daha geçen seneye kadar ailesini kaybetmiş bir kızım. Ve ailede tek kalan kişi olarak ayrı bir öneme sahibim .

Sabah kahvaltısını asilzadeler gibi yapıp giyinme  odama geçtim. İçerisinden bir kaç kıyafet çıkarıp giydim .

Kıyafetim  gayet güzeldi hafif yaptığım makyaj ile eşsiz güzel duruyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafetim  gayet güzeldi hafif yaptığım makyaj ile eşsiz güzel duruyordum . Ailemin olması istediği gibi egolu , nazik , utangaç bir kız puff bu durum çok sıkıcıydı.  Ama ben nazil değildim.  Fazla oyalanmadan siyah düz taban converslerimide giydim.  Aşağı katta olan bavulumu da alıp evden çıktım.  Erken cisimlenmeyi öğrendiğim için trenin olduğu yere cisinlendim .

Bütün aileler küçük çocuklarını geçiriyor onlara şans diliyordu.  Benimde içimde olan aile sevgisini kursağımda bırakan aileme defalarce kez yine nefret ve lanet ettim . Fazla oyalanmayip boş kompartiman buldum . Bavulumu üste yerleştirip 6 kişinin rahat sıgacağı  koltuklardan birine oturdum.

Çok geçmeden dolan kopmartimanlar insanların yer arama kargaşası çıkardığı seslerden rahatsız oldum . Telefonumu alıp kulaklıklarımı taktım ve sakin muzik dinlemeye başladım. Kompartiman kapısı açılması ile manzarayı izlemeyi kesip kapıya baktım. 6 tane erkek vardı.  Onlardan kafamı çekip yeniden manzaraya odaklandım. Bir sure daha bana bakıp karşıma ve bana çok yakın olmayacak şekilde yanıma oturdu 5i ve biri başka bir kompartimana gitti. 

Hepsinin gözleri bendeydi . Beni yeni görmeleri ve güzel olmam tabiki . Ben bir zihinfendim istesem akıllarına girerdim ama ilk günden bu u yapmak istemedim . Kulaklıklarımı çıkarıp cebime koydum . Sonra birisi alayla konustu ,

"Sizi burada ilk kez görüyoruz prenses " ona kulak asmadim bile . Sonra aynı sarışın çocuk yine konuştu

" uhhuhuui dilini mi yuttun küçük tavşan " dedi onlara döndürdüm bakışlarımı. 

" sizin saçma itamlarinizla uğraşmak istemem " diyip yeniden manzaraya döndüm. 

" lütfen uğraşır mısın mesela akşam odama gelerek " dedi kumral çocuk

Slytherin Boys 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin