Siktir ama bana içmek yasaklanmalı ama ben akillanmam tekefonuma geken mesajla bu akşam diagon yolundaki bir barda parti varmış ve oraya pansy ile gitmek istiyorum. Odamda üstümü değiştirip okul formasi yerine daha rahat bir kombin yapip giydim .
En sexi ic cqmasirlarimdan biri . Çok güzel olan rengi beni aşık ediyor . Kitaplarımin olduğu çantayı koluma takıp ortak salona indim . Kahvaltı çoktan başlamıştı. Bende yanlız başıma oturmak için en köşedeki bos tere oturdum. Onumdeki mısır gevreğini yerken bi andanda kitap okuyordum . Ayağımdaki converselere takıldı gözüm. Bunlarsız yasayamazdim .mükemmel rahat ayakkabı. Kahvaltım bitince kitap beni daha çok içine çekmeden kalkıp sınıfa doğru gittim .
Ders kehanetti ve dinlemeyede gerek yoktu . Çünkü konular kısacada olsa fal bakma tarzındaydi ve ben cqy falı bakardım ama benim bazı tür Çaykara alerjim vardı. O yüzden profesörün bu hassasiyetimd3n haberi vardı ve b3ni o konulardan uzak tutardı. En arkadaki bir sıraya oturup kitap okumaya devam ettim . Sınıfa göz attığımda ise sınıf çoktan dolmuştu. Yanımda fari etm3digim mattheoyu gormemle yerimden zıpladım.
" seni korkuttum mu tavşancık " ona bakıp göz devirdim. Kitap okumaya devam ettim , kitap o kadar sarmıştı ki çoktan sex olan bölüme gelmiştim, kitabı okurken yanaklarım kızarıyor ve gülüyordum. Kulağıma gelen nefes ile oraya döndüm. Mattheo bana çok yakın duruyordu . Dudaklarimizin arasında iki üç santim vardı neredeyse.
" istersen kitapta yazanlardan daha ateşli şekilde isteklerini gerçekleştirebilirim " dedi . Bunu demesi yanaklarımı Alev topuna çevirmişti. O ise gülüp geri çekildi. hay sikeyij bu çocuk yakindan daha bi yakışıklı. Ona doğru yaklaştım ve kulağına fısıldadım.
"Yataktaki kurallarını dinlemek için sabırsızlanıyorum " dedim o dönüp kalmıştı. Elimi yanlışlıkla çarpmış gibi erkekligine dokundum . Çoktan birileri uyanmıştı. Kikirdadim ve kitaba geri döndüm. Bir süre sonra ders bitmişti bende eşyalarımı toplamak için kafamı kaldırdım ki sınıfta kimse yoktu . Mattheo dışında. Bana bakıp siritti ve yaklaşmaya başladı. Bende refleks olarak sırada ne kadar geriye gidebilirsem o kadar gittim .
" küçük tavşancık kapana kısılmış demekki " dedi gözleri kararmış birsekilde bana bakıyordu. Yutkundum .
" ailen sana insanları azdirmanin kötü olduğunu ogretmedi mj " dedi bu sözleri beni utandirirken o ise yüzünü boynuma sokup bir öpücük bıraktı. Tüm cesaretimi toplayıp konuştum.
" ailem bana savunmayı öğretti " dedim tam dizimi erkekligine gecirecekken o benden önce davranıp bacağım tuttu ve altına çekti.
" hay sikeyim " dedim
" senin gibi güzel bir kadının ağzını bu gibi kirli sözlerle kirlenmesi hiç doğru değil. Onun yerini o küçük ağzını ben doldurabilirim " dedi kirli sözleri onu hiç utandirmiyordu , onu üstümden itip ayağa kalktım. O yerde bana sinirle bakarken ben kahkaha attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slytherin Boys 2
FanfictionMegan Avery hogwarts a 6. yıl gelmiş bir öğrenci . slytherin binasına seçilmesi ile başlayan kan statüsü olan bir grubun oyuncağı olur . Kimler mi tabikide draco malfoy , regulus black , tom ve mattheo riddle , lorenzo berkhship, theodore not . Mega...