Medya : megan avery
O günün üstünden tam tamına 1 hafta geçti. Tom 1 haftadan beri ortalarda yoktu . Bende öylesine yaptığı bisey diye geçirdim aklımdan ve kafamı dağıtmay9a çıktım. Hogwarst a yakın olan kara göle geldim . Kıyafetlerinin altında bikini vardı. Bugün tam anlamıyla sıcaktı v3 serinlemek için bende göle girmeye karar verdim . Golün karşısındaki ağacın altına koydum eşyalarımı.
üstumdekikerj bir çırpıda çıkardım. Gayet sexi bir bikinim vardı.
Yavaşça yürüdüm. Ayağımın kaymaması için yavaşça girdim göle. Göl çok soğuk değil ama serindi. Vicudumun tamamı girince kafamıda soktum . Siyah saçlarım islakken bile çok güzeldi. Yavaşça ortakara doğru yüzdüm. Kendimi bıraktım. Çok güzel ve rahat hissediyordum . Sonra arkamdan gelen çatırtı sesi ile hemen oraya döndüm. Erkekler 6 kisiydiler ve tom da oradaydı.
" bizim küçük tavşan yüzmeye mi gelmiş " dedi mattheo . Göz devirdim .
" çok güzel bir tavşancık demi " dedi theodore yavaşça Yanaklarım kızarmaya başladı.
" tavşanlar ziplamayi sever değil mi bebeğim " dedi tom . Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu buna inanmıştım.
" bak suratı nasılda kırmızıya dönüşüyor " dedi regulus
"Çok sevimli bir küçük bebek tavşan " dedi mattheo
"Dilini mi yuttun prenses " ( tom )
" bence onun beynini yaktık " ( draco )
Sessizliğimi korudum ve kafamı hayir anlamında salladım.
" ugh "kafanı hayir diye sallıyorsun ama içinde başka şeylerin olduğu belli " ( mattheo )
"Cevap ver tavşancık "(theodore )
"İyi bir kız ol ve evet de " dedi tom . Utançtan ölürdüm şuan. onlara cevap vermek yerine gölde daha derine daldım . Bir gücün beni yukarı çekmesi ile çığlık attim . Suyun üstüne kadar çıkardı ve bıraktı. Bunu yapan tom du . Çünkü elinde asası vardı.
" cevap ver bunny
" asla size boyun eğmem " dedim . Hepsinin yüzünde bir sırıtış vardı . Yavaşça kıyıya yüzdüm. Hepsini yüzüne dahi bakmadan aralarından geçtim ve asami elime alıp büyü fısıldadım. Şuan kupkuru ve üstümü giyinikti .
" bu halini beğenmedim istersen çıkarmaya yardım edebilirim " dedi mattheo .Ben ona kızginca baktım o ise ellerini havaya kaldırıp ben suçlu değilim der gibi mimikler oynattı. Ben buna göz devirip okula doğru yürüdüm. Onlarda peşimden geliyordu. Sabır çekerek yürümeye devam ettim . En sonunda hogwarts a yakınlaştığımda bi anda odama cisinlendim . Kesinlikle öylece kaldılar diyerek güldüm. üstümü değiştirdim ve slytherin formamı giydim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slytherin Boys 2
FanfictionMegan Avery hogwarts a 6. yıl gelmiş bir öğrenci . slytherin binasına seçilmesi ile başlayan kan statüsü olan bir grubun oyuncağı olur . Kimler mi tabikide draco malfoy , regulus black , tom ve mattheo riddle , lorenzo berkhship, theodore not . Mega...