Selam ben ilk hikayemi yazmaya karar verdim.Büyük ihtimalle iyi bir kitap olumuyacak ama okursanız sevinirim ve lütfen hatalarımı söyleyin, neyse çok boş yaptım haydi hikayeye geçelim!
*Adı:Akira
Soyadı:Kato
Yaş:15
Bildiği dövüş sanatları:Tekvando,boks,jujutsu
En sevdiği renk:Siyah,kırmızı
Kişiliği:Çocuksu,biraz küfürbaz, gerektiği zamanlar ciddi ve olgun.
Geçmişi:Ailesi japonya da ünlü bir suikastcı ama o insanları öldürmeyi sevmiyor bu yüzden 6 yaşındayken evden kaçtı ve evden kaçtıktan sonra evinin saldırıya uğradığını ve ailesinin öldüğünü öğrendi.
(Not:Akiranın atalarının süper güçleri vardır ve ataları içlerinden birinin en güçlü kişi olacağını ama bu gücünü 16 yaşında ortaya çıkacağını düşünüyorlardır,bu kişi Akira olduğu için ailesi Akiraya eziyet çektiriyorlardır.)Buda onun 6 yaşındaki hali
*
*
*
*
*
*
*
Akiradan anlatım;
Ailem bir suikastcıydı bu yüzden onlardan nefret ediyordum onlar yüzünden her gün bir sürü acı çekmek zorunda kalıyordum.
Bende bu yüzden bir plan yaptım
üstümü giyip ve biraz para alıp evden kaçıcağım, evet ani oldu ama bu evden hemen ayrılmak istiyorum.
Yazardan anlatım;
Akira 10-15 dakika sonra hazırlanmıştı ve sonunda bu evden gidiyordu 2.kattan atladı, en azından aldığı eğitimler sayesinde bir yerine birşey olmamıştı.Koşmaya başladı,duvarın üstünden atladı ve artık o evden çıkmıştı,şimdi geriye Yokohama'ya gitmek kalmıştı.
Akiradan anlatım;
30 dakikadır koşuyorum amk bacaklarım koptu daha havalimanına ne kadar kaldı!
Dur lan bu adam ne saçmalıyor?
?-Hey küçük kız yorulmuşa benziyorsun ailen nerede?
Akira-Ailem havalimanın orada beni bekliyorlar, ama kayboldum(yalan)
?-Bende havalimanın oraya gidiyorum senide götürmemi ister misin?
Akira-Olur,bide acaba isminizi öğrenebilirmiyim?
Shinichiro-Ben Shinichiro senin ismin nedir?
Akira-Benim ismim Akira.
Shinichiro-Tamam haydi o zaman seni ailenin yanına götörüyeyim.
Yokohamaya geldikten sonra
Sonunda Yokohamaya geldim!
Şimdi gidip kendime kalacak bir yer bulmalıyım koşma vakti!
Yazardan anlatım;
Akira koşmaya başlar ve sarı saçlı bir oğlana çarpar ve yere düşer.Sarı saçlı oğlan onun kolunun çizildiğini ve dizinin kanadığını görünce tedirgin bir şekilde ona bakar.Bunu anlayan Akira ona "Merak etme acımıyor" der ama yinede çocuk ona "İlk yardım yapması gerektiğini yoksa mikrop kapacağını"söyler ve Akirada "Tamam" der ve sarı saçlı oğlan onu bir eve götürür,ilk yardımı yapmaya başlar.
Akiradan anlatım;
Adını Mikey olduğunu öğrendiğim çocuk bana ilk yardım yapıyordu ve biri bir anda bana "Akira sen burada napıyorsun?" demişti o tarafa döndüğümde
Shinichiro-Akira sen burada napıyorsun
Akira-Yere düştüm Mikey'de yaralarımı temizliyor.
Mikey-Siz tanışıyor musunuz?
Shinichiro-*anlatır*
ve yeniden Akiraya dönerek
Shinichiro-Akira ailen nerede niye teksin?
Akira-Ailem evimizi yerleştiyorlar
bende mahalleyi geziyorum.
Shinichiro-Tamam bu arada istediğin zaman buraya uğrayabilirsin.
der ve gider Mikeyin işinin bittiğini gördüm,onun kız kardeşiyle tanışıp ikisiyle biraz sohbet ettikten sonra gittim.
(1 saat sonra)
Sonunda evi verdi adam ya off neyse gideyimde uyuyayım.
Bu arada Akiranın nasıl evi aldığını merak ediyorsanız söyleyim parayla💸
*
*
*
*
*
Sonunda bu bölüm bitti,sizce nasıl yapmışım güzel mi bunları lütfen yorumlara yazın!Bir sonraki bölümde görüşmek üzere🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers ve Akira
Fanfictionİlk kitabımla karşınızdayım umarım beğenirsiniz iyi okumalar!