Selam! Ben jennifer , çalışkan sayılırım ,bol giyinmeyi seviyorum ve bu pek umrunuzda olmayacak. Okuldakilerin umrunda olmadığım gibi...
Çok duyar kasmadan size okuldaki arkadaşlarımı tanıtıyım.
Luna:Kendini gerçekten birşey sanıyor . Zorba
Sulli:Çok saf tatlı ve zeki beni anlayan tek kişi...
Lily:Dünya pek umrunda değil ve derslerde
Yeji:Çok bilmiş biri ve güçlü. Luna bile ondan korkuyor...
Arkadaş grubum bu kadar çok arkadaşım yoktur.
Uzatmadan konuya geçelimm...
Bugün sulli bana bir kitap okuduğunu ve o kitaptan çok etkilendiğini söyledi.Kitapta okulun gizemini çözüyorlarmış. Sulli çok düşünmüş ve bizimde böyle birşey denememizi okulda kalmamızı düşünmüş. Bende şimdi annemden izin isteyeceğim;-Anne arkadaşlarımla okulda kalıp piknik tarzı birşey yapabilir miyiz ?
-Hayır! Boş işlerle uğraşıcağına git sınavlarına çalış.
-Off ,herşey sınavlardan ibaret değil anne!
Bunu sulli'ye nası açıklayacağımı bilmiyorum . Çok net geleceğimi söylemiştimm:(
Neyse ki üstün zekam sayesinde birşekilde okula gittim.
Sulliyle buluştuk ve sohbete daldık . Ta ki saat 12'ye kadar... Okulun ikinci katından ses duyuldu ;-Aaaaaa(Çığlık sesi)
"Sulli ve jennifer okulun içine girdiler ,ikinci kata çıkıyorlar . Fakat sulli'nin ayağı sakat olduğu için asansöre bindiler..."