Vanuit Zoey:
"Tuut tuut tuut"
Zoey kijk op de wakker en zit dat het 07:23 is. Ze wrijft in haar ogen, rekt haar armen uit en doet dan de wekker uit. Ze denkt "Omg vandaag ben ik jarig." Ze lacht en loopt vrolijk naar beneden. Haar ouder zitten beneden al op haar te wachten. Als ze aan komt lopen zingen ze "Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, happy birthday, happy birthday to you." Ze geven haar het cadeau. Ze maakt het snel open en ze is super blij en geeft haar ouders een Knuffel. Ze kijkt op haar telefoon en ziet een app van Owen.
O = Owen en Z = Zoey.
O: Happy birthday to you in de wei staat een koe en die koe zegt i love you happy birthday to you <3 maak er een leuke dag van en nog vele jaren mopp xx
Z = Aawh dank je wel, zo leuk en lief van je. Zal wel lukken x
O = Mooizo <3Zoey legt haar mobiel weg en gaat even eten en dan aankleden. Als ze klaar is en naar beneden loopt ziet ze Owen en Rein al. Ze lacht en loopt snel naar beneden. De jongen feliciteren haar en geven hun cadeau. Ze geeft Owen en Rein een dikke knuffel en vraagt "Willen jullie wat drinken?" Ze zeggen in koor Jaa.
Even later als iedereen er is en ze alle cadeaus heeft uitgepakt. Gaat Mainstreet een paar liedje zingen. De meiden zingen allemaal mee en genieten er heel erg van. Na 6 nummer gespeeld te hebben, nemen ze even een pauze. Het is heel gezellig en al wat laat iedereen heeft al best veel alcohol op. Hulisha is in slaap gevallen op de bank. De rest ligt allemaal ergens op de grond. Zoey ligt tegen Owen aan. Even later worden Owen en Zoey wakker. Ze kijken elkaar aan en lopen samen naar boven. Ze gaan op haar bed liggen en kijken elkaar. Ze praten even wat en streelt Owen over haar haar heen. Zijn lippen komen steeds meer naar die van haar toe en die van haar naar hem. De lippen raken elkaar bijna aan...
Zullen ze gaan zoenen of niet? Je weet het in het volgende hoofdstuk