Lawrie ye sarıldıktan sonra çantamı aldım el sallayarak arabaya bindim lawrie yanımdaydı ama bizim evin oraya gelince yok olucaktı...
Eve vardık annem maria kapıyı açtı bekle LAN BU KİM
? :KiGm Miş MaaaRiiiAa
İçerde sarhoş bi adam vardı ve her yerde şaraplar vardı
Larry:BU ADAM DA KİM AMINA KOYAYIM!
M:şşh duymasın bagırm-
? :OhOhOHoo YeNi OyUnCaK GeLmİş
Elimden tuttu ve bi odaya doğru çekiştirdi ben kurtulmaya çalışıyodum
Larry:BIRAK BENİ! ANNE! L- LAWRİE!
evet agzımdan lawrie adı çıkmıştı ama nafile kimse gelmiyodu adam beni bi odaya doğru attı ışıklar kapalıydı hiç bişey göremiyodum hatta böyle bi odamız varmı hatırlamıyodum sanırım depomuzdu burası ve lawrie burayı bilmiyodu sanırım bu sefer bittim...gözlerim alışınca etrafa bakındım adam tezgaha 1,2 tane meyve vardı biraz tırstım adam elinde kemer ile yanıma geliyodu geri geri adımladım lawrie ye hayır demiştim ve olmamıştı ama bu adam beni dinlemezdi..
Larry:HEY NE YAPIYOSUN- BIRAK BENİ YALVARIRIM!!
adama ne kadar yalvarsamda beni bırakmıyodu en sonunda sırtım duvara geldi Sona yaklaşıyoduk korkulu gözlerle bakıyodum ve dayanamadım
Larry:SENİN EVİMİZDE NE İŞİN VAR*aglıyarak*BENDEN NE İSTİYOSUN
? :HiGç BiŞeeeY
Larry:YARDIM EDİN! LAWRİE!
evet gavur bu sefer gelmişti
Lawrie:NE OLUYO LAN BURDA!
Kapıyı ayagıyla kıran fang ve arkasında bagıran lawrie vardı adam cebinden bi tane çakı çıkardı(bıçak çeşiti)
Ve bogazıma tuttu ben canımı çok önemsemedigim için kaçmaya çalıştım lawrie bana söverek hep"LARRY DUR DURDUGUN YERDE! "gibisinden şeyler söylüyodu en sonunda kurtulmuştum ama bogazımda bi çizik vardı zor nefes alıyodum canım ise çok acıyodu adamı fang dövdü ve dışarı attı artık rahattım annem artık lawrie yi bildiği için evimizde kalmasına izin verdi evimizin boş odasına 1 yatak aldık ve kullanmadıgımız dolapları koyduk lawrie o odada kalmaya başladı akşam 03:00 saatleriydi uykum yoktu uyku seviyem 0 dı derken kapı açıldı elinde yastıkla lawrie geldi koltuğa ilerledi ama kolundan tutarak yatagımın üstüne yastıgını koydum ve yanıma yatırdım tam uykum geldi yatıcam derken belime dolanan elleri hissettim ve kendimi uykunun ellerine teslim ettim..
YB SONU umarım kızmazsınız bayadır söz verdim ve atmadım şimdilik size 338 kelime lik yb atıyorum oylamayı unutmayalım ballarım~🎧💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
siber saldırı/Larry×lewrie
Ficción GeneralLarry bi gün yemek yerken telefonuna gelen virüsten habersiz bir şekilde resimler arasına o virüsü indirmiştir ve bu virüs her gece canlanıp Larry ı izliyo....