EVET ARKADAŞLAR MERHABA BU BENİM İLK YAZDIĞIM KİTAP HATALARIMI MARUZ GÖRÜRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM YORUM VE OYLARINIZI BEKLİYORUM ŞİMDİDEN HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM
İdilin Ağzından
Evet ben idil bombok hayatta bomboş yaşayan biriyim.Sabah yine iki üç saatlik uykuyla annemin ufak uyarışlarıyla uyandım,lavabo ihtiyaçlarmı giderdim.Ben 18 yaşında 11.sınıfa gidiyorum sağlık sorunlarımdan dolayı bir sene geç yazıldım.Formalarımı giydim altıma siyah eşorfman üstüme formam altıma hayatımdaki vazgeçmezlerim converslerimi tabi ki de.Kız bune çok ciddi oldu neyse arkadaşlar aşırı dengesiz bir insanım öncelikle.Babamla annem ve ben arabaya bindik. AY birde mendebur abim var rüzgar.O servisle gidiyor.Annemi de bıraktıktan sonra sonunda okula geldim. Babişimden de bir 200 lira kaptım.
Evet şimdi başlıyoruz annem ve babam onları yazsam kağıt konuşsam zaman yetmez onlarda aynı benim gibi dengesiz tipler ama çok seviyorum onları.Okula girerken güvenlikçi Abdullah abinin nasihatlarını dinledim.Ve ve ve tam bir mal olarak senenin başında başkan oldum ve hem nefret ederek hem de severek bu görevi yapıyorum.Kantine gidip kafein bağımlısı olarak bal gibi bir kayfe alarak sınıfa geçtim ayrıca evet kahve değil kayfe amk.
Artık o sınıfa gir dediğinizi duyar gibiyim amna koyim kocaman bir okulumuz var ve dördüncü kattayız çıkana kadar evrimimi tamamlıyorum.İlk ders matematik yeter yeter yeter.Ve canımdan çok sevdiğim İRAN PRENSESİ arkadaşım damlayı görüyorum.Orospu yine the walking dead editleri izliyor bağımlı amk.Beni görüyor kırmızı halı seriyor felan dermişim şaka tabikide bana bakıp geri edit izlemeye dönüyor niye çünkü tam bir kaşşar.O sonra düzeliyor doktor kendi haline bırakın dedi.Başkan olarak tüm amına koyduklarımı sınıfa topluyorum koridorda bok var gibi sürtüyolarda.Ders başlıyor ders neydi matematik ama ben seviyorum aga fizik olsa napardım amk tövbeestafurullah.Sonra her zaman düzenli olarak geç gelen keş arkadaşlarım yıldız ve kayra geliyor.Ben ve yıldız birlikte oturuyoruz. Önümde de kanye west delileri psikopat damla ve kayra oturuyor.Babba ben bunlar için kurşun atar kurşun yerim ayık olun ha.Bu arada ADANALIYIK Allahın adamıyık kral.Ben dersi siktir edip yıldızın aşk hayatını dinlerken önümdeki iki mal da hangimiz en çok kanye westi seviyoruz diye kavga ediyorlar.Bu arada dördümüz çıtır ve güzeliz ben onlar kadar olmasam da damla yani ciddi anlamda iran premsesimiz kocaman ipiri kayferengi gözleri orantılı yüz hatları mükemmel dişleriyle ve o ten rengiylen tam bir arap.Yıldız oglum onun gözlerinde her ton var maşşallah daha yeni saçını kızıl yaptı.Orospu damlada afrika örgüsü yaptırdı.AMAN ben bile anlatırken yoruldum neyse kayram siyah saç siyah göz beyaz tene sahip ayrı bir orospu.Ve sonunda ben idil açık kumral saçlı kaymak gibi ten maşşalah ela gözlerimle tam bir sigmayım.
Ders sonunda bitiyor göt asafla göt yiğit var benim arkamda oturan kafa insanlar krallar.Sonunda dersler akıyor ve biz öğle arasına giriyoruz yıldız kayra ve damla kantine gidiyorlar ben sınıfta duruyorum onları beklemek için.Evet şimdi overthinkleme zamanım geliyor tüm moodumu birden düşürüyorum yine kendimi sorguluyorum kafamdaki sesleri dinliyorum onlarla birlike müziklerde eşlik ediyor.Yine tek kalmak istiyorum kendimi kapatıyorum istemsiz oluyor.Ben genelde deli dolu biriyim yani öyleydim.Neyse benimkiler geliyor.Sonra bunları bir süzüyorum maşşalah hepsi deve gibi 1.70 boylarında ben peki ben 1.60.Yak baba yak.
Son ders duyuru yapılıyor bir haftalık antalya gezisi peki biz durur muyuz asla gidecek miyiz gidecez bakalım neler olcak.
Asaf ,lan gidecek misiniz tırrekler ,dedi.ABO BİZE TIRREK DEDİ. LAN göt asaf hayırdır lan tırrek felan bir sikerim seni dedim.Damlanın bir dönüşü var akla zarar.Hayırdır orospu asaf ne konuşuon dümbük tek kaşını kaldırarak.Aha ben, yıldız ,kayra ,yiğit bunların kavgasını izlicez. Bunlar bir kavga eder iran ırak savaşı.Asaf bir gerildi ,hayırdır damla sen ne üstüne alınıyorsun dedi.Damla durur mu asla amk kodumun kekosu diyerek bir su şisesini fırlatışı var kafasına yine tam on ikiden kız çekirdek eksik.Şimdi müdahele edebiliriz çünkü asaf sırayı kaldırıyor da benle kayra asafı sakinleştirirken yıldızla yiğit damlayı sakinleştiriyor. Bunlar hep böyle amk kedi köpek gibiler birazdan yine kan kardeşi olurlar.
Çıkışta mekanın sahipleri gibi artık bizim park olan parka geçtik keş arkadaşlarım yiğit yıldız kayra asaf sigara puf içerken benle damla içmiyoruz damla ciğerini seviyor beni de ufak! uyarışlarıyla bende içmiyorum ama elmalı puf çok güzel.Ben,lan geziye gidiyor muyuz dedim.Yıldız,tabiki de gidicez amk seneye 12 yiz zaten hazır 11 ken gidelim.Kayra,Aynen yıldız haklı gidek amk damlayla bir bodyci felan buluruz.Yiğit,Abi asafla bende geliyoruz.Damlayla Asafda okeyledi.Biraz daha durup evlere dağıldık.Bu arada hepimiz 18 iz ama bazı sorunlardan dolayı hepimizde geç yazıldık.Şimdiden gezi için çok heyecanlandım.
EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜM BİRAZ KARAKTERLERİ TANITMAK İÇİN YAPILAN BİR BÖLÜMDÜ DAHA AYRINTILI BÖLÜMLER BUNDAN SONRA GELİCEK KENDİNİZE İYİ BAKIN ŞİMDİDE OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUSUZ
Teen FictionTartışmaktan yoruluyorsun,defalarca anlatmaktan yoruluyorsun,kırılmaktan yoruluyorsun artık çaba sarfetmiyorsun hiçbir şey için birşeyler oluyor oranda haykırsan anlatamazsın sonra birden bel bağlıosun herşeyi yapıosun kırmaktan korkuyosun ama kırıl...