Bölüm 1.2

15 3 0
                                    

arkısı BAĞZILARI-MEYLETTİM RAKIYA

EVET ARKADAŞLAR BEN BU İLK İKİ BÖLÜMÜ KARAKTERLERİ TANITMAK AMACIYLA YAZIYORUM BİRAZ KISA OLABİLİR BU NEDENLE SAYGI DUYARSANIZ DAHA İYİ OLUR BEN BİLİP OKUMANIZI İSTERİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM🤍🖤


DUHA AKİL AKMANERİN AĞZINDAN

Sigaramı yakmış karşımdaki kızın toparlanmasını bekliyordum , ben Duha bu zamana kadar istediğim herşeyi elde etmiş istediğim herşeye sahip olmuşumdur o şeyi istemiyorsam istemediğim anlamına gelir bugüne kadar bana karşı gelen buna da cesaret eden olmamıştır tek bakışımla herkesi uyarmam saniyemi almaz. 

"Aşkım erken değil mi neden beni şimdiden yolluyorsun. " Daldığım düşüncelerden elifin cırtlak sesiyle çıktım. "Kes sesini neden burda olduğunu biliyorsun gitme vaktin geldi ve şimdi çık git benim asabımı bozma elif. "Gerçekten yapışkan gibiydi bu kız. " Duha ben sana aşığım neden anlamıyorsun bu kadar zor mu istersen kölen olurum senin. " En nefret ettiğim şey birilerinin yalvarmasıydı benim tarafımda en kötü sonda bile ölürdüm ama birine asla yalvarmazdım ve aşık olmak bana göre zayıflıktır bugüne kadar hiç kimseye aşık olmadım bu saatten sonra da olmam. "Elif hadi uğraştırma beni siktir git daha fazla mı para istiyorsun hesabına yollarım kes çeneni ve git artık. " Neyseki böyle deyince gitti güzel. Boş vakit kayıplarıyla uğraşamam zaten. Elif gidince banyoya girdim ve duş aldım ondan sonra spora hazırlandım. Samet kardeşim yanıma geldi"Duha bu kıza fazla yüz verme yapışkan gibi birşey bu bana hiç güven vermiyor. " Haklıydı gerçekten yapışkandı benim böyle kişilerle zamanım olmazdı. "Samet Dumanla, Eren evdeler dimi onlara de gelmesinler . Yeterince  yoruldular zaten. " Tamam duha derim ben onlara evde kalsınlar bugün. " Spora gidip ağırlık bastıktan sonra şirkete gittim. Bugün silah satışı yapıcaktım gemiyle Rusya'ya göndericektim herşey şuanlık tıkırında gidiyordu. Samet birden kapıyı çalmadan içeriye girdi"DUHA bizim silah gemilerini patlatmışlar. "Başımdan kaynar sular döküldü. " HANGİ OROSPU ÇOCUĞU BUNU YAPAR LAN KİM CESARET EDER AKŞAM MASAYI TOPLUYORSUNUZ BUNU YAPANIN SÜLALESİNİ SİKMEZ MİYİM BEN. "Sorun para değildi bende sayısını unuttuğum kadar vardı. Dünyadaki her silah otel yaşadışı işler kumarhaneler benden sorulurdu kimse benden izinsiz hiçbir şey yapamazlardı ben mafya dünyasının hakimiydim düşmanım bitmezdi benim silahı göndereceğim kişiler söz verdiğim güvendiğim kişilerdi ve bu ülkemin güvenliği içindi yine hiçbir sık yapamazlar ama benim için söz şereftir. "Duha bunu yapan Sinan Yaldızermiş. " Sinanı iyi tanırım iyi aile babasıdır bu işlere daha yeni giren güvenilir bir adamdı. Ama bilirsin samet ben bana yapılanın bin mislini ödetirim. "Bilirim abi bunun kızı sanırım bir geziye mi ne gidicekmiş okul gezisinde sen demeden araştırdım birde oğlu var Sinanın onun adıda Rüzgar. " Haha işime geldi kızı geziye gidecekmiş ha bir ziyaretimize alalım ha samet ne dersin. "Bu iş kardeşimin de güvencesiydi babamın sikik bir sözü için kızkardeşim biriciğim Defne'yi birtane orospu çocuğu ile evlenmek zorundaydı babam için ilk defa bişey yapmıştım kardeşim içindi ama olsun yine de izin vermem onları sikerim ama babam biraz başımı ağrıtır normalde herkes bizim düşman olduğumuzu bilir. "Duha hani biz kadınlara dokunmazdık" Bu sefer karışma samet ben böyle olsun istiyorum. "Duha" Samet dedim bu sefer karışma çık dışarı . Samet sinirlenerek dışarı çıktı haklı mı değil ben ne dersem o. Şirketten Sametle birlikte çıktık. Eve doğru yol aldık ben samet eren ve duman dört kardeş aynı evde yaşıyorduk. Samet yol boyunca benle konuşmadı. Çok da sikimde ben ne diyorsam o evet biz kadınlara dokunmazdık ama kardeşim söz konusuydu. Her zaman ki gibi dumanla eren kavga ediyorlardı. "Eren top seni bir sikerim görürsün lan. " Kes lan yavşak hile yapmadın mı oğlum sen lan oyunda pezevenk ne konuşuuorsun. "İlk sen yaptın lâ. KESİN SESİNİZİ GÖREV VAR ONU ANLATICAM. Sonunda dikkatleri üzerime çekebilmiştim. " Evet bu bizim silah işi vardı ya pezevenk sinan yaldızer bu işi batırdı. Bizde bunun kızını kaçırıcaz anladınız mı? Bunlar geziye gideceklermiş orda alıcaz kızı. Eren birden bağırdı "DUHA HANİ KADINLARA DOKUNMAYACAKTIK. " Oğlum ben sizden şu ana kadar sadece kadınlarla ilgili birşey istedim kardeşim söz konusu tabiki de bişeyler yapıcam lan hayırdır oğlum. " Duman da ifadesiz bir şekilde tamam dedi. Diğerleri de bana tavır aldırlar "AMINA KODUKLARIMIN SİZİ DE SİKERİM TRİBİNİZİ DE YAPICAZ BU İŞİ DEFNE HEPİMİZİN KARDEŞİ DEĞİL Mİ DÜMBÜKLER KARDEŞ DEĞİL MİYİZ LAN BİZ SİKTİRİN GİDİN YAPICAZ BU İŞİ DOSTUNUZ OLARAK DEĞİL PATRONUNUZ OLARAK SÖYLÜYORUM. " Bunu deyip evden çıktım biraz içip kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı. Telefondan benim mekanı arayıp hazır etmelerini söyledim. Ben o kızı alacaktım işte o kadar. 

Ben babamdan her zaman nefret etmişimdir benim bir babam var o da Bekir babam o bizi topladı daha sonra yaralarımızı paylaşıp kardeş olduk onların kılına zarar verebilir sikip atardım seçilde bunlardan biriydi öz babam yani Davut Akmaner seçili kardeşim gibi çok sevdiğimi görüp benim inadıma evlatlık almıştı zar zor kaçırıp yanıma almıştım ama boş anına kardeşimi tekrar kaçırmıştı orospu çocuğu. Telefonuma bildirim geldi bekir adamım kızın görünüşünü açıklayan bir metin atmıştı sadece. Hemen Bekir'i aradım. "Lan yok mu bu kızın fotoğrafı. " Patron çok araştırdık ama ne sosyal medyası ne başka birşeyi var bu sinani bunu iyi koruyor bulamadık. Kalan bilgileri de elden şirkette veririm patron. "Tamam." Telefonu kapattım acilen kafamı dağıtmam lazımdı bu kız şimdiden başımı ağrıtmaya başlamıştı. 












EVET ARKADAŞLAR DUHA DA BÖYLE BİRİ GEÇMİŞLERİ VE NASIL OLDUKLARINI GELECEK BÖLÜMLERDE ANLAYACAKSINIZ 

NASIL BULDUNUZ? 

SAMET DUMAN EREN DUHA ÜÇLÜSÜ NASILDI? 

PEKİ BUNDA N SONRA İDİL VE DUHA ARASINDA NELER OLUCAK? 

YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN HEPİNİZE KOCAMAN MUAH❤❤

Hepinizin fikirleri benim için çok önemli

KORKUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin