2.rész A Varázslatos Festmények

1 0 0
                                    


Az elhagyatott könyvtár csendje és sötétsége között a Stray Kids tagjai még mindig az előző nap felfedezett rejtélyes levelekről beszélgettek. A porlepte folyosókon átszűrődő halvány fényben Changbin elővette a legutóbbi levél egy példányát, melynek szimbólumai egyre csak magába szippantották a figyelmüket.

-Ezek a jelek valami mélyebb üzenetet hordozhatnak– mondta Bang Chan, ahogy szemügyre vette a levél tartalmát.

Felix körbejárt a teremben, és az elhagyatott könyveket kezdte böngészni. -Talán a válasz valahol itt rejtőzik– jegyezte meg, miközben a polcok között kutatott.

Hyunjin egy poros, sötét sarokban talált egy régi festményt. Ahogy közelebbről szemügyre vette, rájött, hogy az valami különleges lehet.
-Nézzétek, ez a festmény valami különlegeset sugall– szólt a többieknek, akik kíváncsian közelítettek.

Jisung odalépett a festményhez, és figyelmesen szemügyre vette.
-Mintha valami titkos üzenet rejlenék ebben a festményben– mondta, ahogy közelebbről szemügyre vette a részleteket.

Ahogy a Stray Kids tagjai egyre mélyebbre ásták magukat a festmény rejtélyeibe, rájöttek, hogy ez a festmény sokkal többet takar, mint amit elsőre gondoltak. És miközben megpróbálták feltárni a festmény rejtelmeit, egy sötét erő fenyegető árnyéka továbbra is emelkedett a város felett, készen arra, hogy mindent elsöpörjön maga előtt.

Bang Chan odalépett a festményhez, és figyelmesen tanulmányozta annak minden apró részletét. Ahogy szemei végigsiklottak a festett vonalakon és árnyékokon, úgy érezte, mintha valami mélyebb értelmet próbálnának átadni neki.

-Ez a festmény valami titkos üzenetet hordozhat – mondta a többieknek.
-Lehet, hogy a válasz a város rejtélyeire itt rejlik-.

Changbin közelebb lépett, és megvizsgálta a festményt.
-Mintha ez a festmény egy kaput jelentene valahova – jegyezte meg, miközben azon töprengett, hogyan fejthetnék meg a festmény titkait.

Felix egy apró részletre mutatott.
-Nézzétek csak, itt van valami furcsa jel– szólt a többieknek.
-Ez lehet a kulcs a festmény titkához-

Hyunjin éles szemei végigsiklottak a festményen, miközben próbálta megfejteni annak rejtélyeit.
-Ez a festmény valami különlegeset sugall – mondta.
-Lehet, hogy ez a kulcs a Titkok Városa legmélyebb titkaihoz-.

Jisung bólintott egyetértően.
-Mintha ez a festmény egy másik világba vezetne minket– mondta, ahogy a csoporttagok körül néztek, kíváncsi tekintettel.

Ahogy a Stray Kids tagjai egyre mélyebbre ásták magukat a festmény rejtélyeibe, rájöttek, hogy ez a festmény sokkal többet takar, mint amit elsőre gondoltak. És miközben megpróbálták megfejteni a festmény titkait, egy sötét erő fenyegető árnyéka továbbra is emelkedett a város felett, készen arra, hogy mindent elsöpörjön maga előtt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Titkok Városa: Stray KidsWhere stories live. Discover now