1.rész Az Elveszett Levelek

5 0 0
                                    

Az est már rég besötétedett a Titkok Városában, amikor a Stray Kisa tagjai egy régi, elhagyatott könyvtárban találták magukat. A porlepte könyvek és a hosszú, árnyékokkal teli folyosók között barangoltak, kíváncsi tekintettel és izgatott lépteik zajával megtörve a csendet.
Changbin előretört a csapat élén, éles szemei figyelmesen pásztázták a könyvespolcokat, mintha titkok nyomát kereste volna.

-Valami érdekesnek kell itt lennie- mondta hallkan, miközben megált egy eldugott sarokban, és az egyik polcot kezdte el alaposan átnézni.

-Ez a hely rémes- sóhajtotta Felix miközben homlokát törölgette. -Hogy kerültünk ide újra?

-Megmondtam hogy ne engedjétek hogy Han irányítsa a GPS-t- jegyezte meg Hyunjin, miközben csapattársaihoz lépett.

Bangchan csak mosolygott a szórakozott csoportra, és elterelte a figyelmüket a könyvtárnak egy különös része.

-Nézzétek, mi ez?- mutatott rá Bangchan egy polcra, melyen egy csomó régi, poros levél hevert.
-Talán van köztük valami érdekes-

Jisung érdeklődve sétált oda, és felkapott egy régi, barna borítékot.

-Nézzétek csak, ezek a levelek olyanok, minta évszázadok óta itt hevernének- mondta, ahogy a többiek is odasereglettek hozzá, hogy közelebbről szemügyre vegyék a régi dokumentumokat.

Az elhagyatott könyvtárban a Stray Kids tagjai körbeállták a régi leveleket, melyek mintha az idő súlyos terhét hordozták volna magukon. A könyvtár pora felkavarta az apró mozdulataikat, és az elnyűtt papírok susogása töltötte be a csendes teret.

-Ezek a levelek talán valami titkot rejtettek- mondta Bangchan, miközben kezében forgatta az egyiket. -És valahogy azt érzem, hogy ez a város titkainak kulcsa lehet.

Changbin az egyik levélre szegezte a tekintetét, mely egy különös szimbólummal volt ellátva.

-Ezek a jelek valami fontos üzenetet hordoznak- jegyezte meg, ahogy azon kezdett gondolkodni, hogyan fejthetnék meg a rejtélyes írásokat.

Hyunjin egy másik levél borítékjában böngészett.
-Úgy tűnik, mintha ezek a levelek rég elveszettnek hitt üzeneteket hordoznának- mondta miközben a borítékot forgatta a kezében. 
-Talán megkellene próbálnunk kideríteni, hogy mire is utalhatnak ezek az írások-

Felix előre lépett, és egy másik levélhez nyúlt, mely egy különleges pecséttel volt lezárva.
-Talán ezek a levelek valamiféle rejtett üzenetet hordoznak a város múltjáról- mondta, miközben megpróbálta feltörni a pecsétet, hogy felfedje az üzenet tartalmát.

Jisung érdeklődve bólint.
-Úgy tűnik, mintha ezek a levelek rejtett kapuk lennének egy másik világba- mondta, miközben körbenézett a csapattársaira, akik mindannyian kíváncsian meredtek a régi papírokra.

Ahogy a Stray Kids tagjai egyre mélyebbre ásták magukat a rejtélyes levelek világába, rájöttek, hogy a város múltjának titkai mélyebbek és sötétebbek, mint valaha is gondolták volna. És miközben megpróbálták megfejteni az írások rejélyeit, egy sötét erő fenyegető árnyéka kezdett emelkedni a város felett, készen arra, hogy mindent elsöpörjön maga előtt

A Titkok Városa: Stray KidsOnde histórias criam vida. Descubra agora