- 12 -

282 46 31
                                    

SeoChangbin

Bay Lee ben Bay Yang'ın yanındayım şu an. Seungmin nasıl oldu?

LeeMinho

Uyuyor.

Uyanmadı hala.

Doktor uyanınca haber vermemi isteyip gitti. Yalnızız odada.

SeoChangbin

Of...

Seungmin'i daha önce hiç öyle görmemiştim.

LeeMinho

Bana olanı en başından anlatır mısın?

SeoChangbin

Bakın şimdi,

Dördüncü oyun bitti ve herkes dağıldı. Seungmin biraz yendiği oyuncuya takıldı bile, gayet keyifliydi.

Daha sonra benden birkaç içecek hazırlatmamı istedi. Tamam dedim ben de. Gittim barmenlerin yanına. Biraz ayaküstü sohbet falan ettik.

O esnada Seungmin yeni oyuna başlamış küçük oyun odaların birinde.

Ben de dedim, zaten iki kişilermiş rahatsız etmeyeyim.

Daha sonra öğrendim ki beraber oynadığı kişi Bay Yang'mış. Momo noonanın söylediğine göre bir anlaşma yapmışlar. Bay Yang kazanırsa Seungmin onu sizinle görüştürecekmiş zorla. Seungmin de inadını tutturmuş ben kazanırım diye. Kaç tur atmışlar, ya berabere bitmiş ya da oyun kısır döngüye girmiş.

Kızacaksınız ama yanlarında kardeşiniz de varmış. Seungmin'i çok kışkırtmış ikisi de.

Sonra odaya birileri girmeye başlayınca ben de girdim, söylenilenler doğruydu.

Oyunun elli ikinci dakikasındalardı. Oyun devam ederken Seungmin dayanamamış dün gecenin ikiniz için de çok ateşli geçtiğini ima eden cümleler kurmuş. Bay Yang zaten o an şok olmuş, kardeşiniz de Seungmin'e saldırmış.

Sonra Seungmin yumruk sallamaya, küfür savurmaya başlamış kardeşinizden sonra. Kardeşinizi biriniz almış ama öfkesi ile saydıran Seungmin söyledikleri Bay Yang'a da sıçrayınca Bay Yang da atlamış Seungmin'in üzerine.

Çocuk gibiler evet, bu kadar olmaz ama..

Böyle bir şey efendim..

LeeMinho

Felix'i mahvedeceğim.

Jeongin artık yaşamıyor zaten.

İkisi de enayinin önde gideni.

Aptallar.

SeoChangbin

Ama Bay Yang kendisini savunabilir..

LeeMinho

Seungmin bir şey mi yapmış?

SeoChangbin

Yüzünde kıpkırmızı bir el izi var.

LeeMinho

Of...

İyi yapmış.

Az bile ona.

lose my breath - minminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin