Yatağa bill ile yatmıştım ikimizde uyuyor idik...Bill üstüme uzanmış saçları ıslak yatıyordu....Bende bir süre sonra uyudum...
Sabah olunca uyandım ve bill'e bakmiştim hala dana gibi uyuyordu.....ama nedense elimde bir ağırlık hissettim ve elime baktığımda evlilik yüzüğünü vardi,şaşirmamiştım neden derseniz zaten bill beni evlenmeye zorlayan birisi idi son zamanda biraz atarlı davranmaya öyleydi...billi üstümden kaydırarak yataktan kalktım ve üstüme billin beyaz ıslak gomlegini giyip mutfağa indim ve kahvaltı hazırlamaya başlamıştım...bur süre sonra billin yataktan kalkma sesini duydum ve başımı oraya çevirdim....Bill çırılçıplak,esneyip gözünü ovuşturup yanıma geliyordu....kikirdamamı tutamamiştim...Bill hemen arkama geçti ve bana sarıldı "neden gülüyorsun bebeğim bunu içine girince hiç öyle demiyordun..." gülmüştüm...."izinsiz gelen sendin bebeğim bu yüzden bir bok diyemezsin" bill güldü ve hala düzgün duramıyorsun ikide bir boynumu öpüp duruyordu sonra bana baktı "benim ıslak gömleğimi giymeyi seviyorsun degilmi" sesi o kadar kalındı ki bütün kalbimi ona verebilirdim....Bill dudaklarıma bir buse kondurdu ve o küçük öpüşmeler sevişmeye dönüştü ve bill yine beni kucağına alıp boynumu öpmeye başladı ve tek opmuyordu tutkuyla yalayıp ediyordu ve hickeyler bırakıyordu....beni alıp yatak odasına götürdü...