Takže po mnoha měsíců, dní, hodin, minut,sekund a milisekund tu jsem ne nebojte mě se jen tak nezbavíte. Asi podle toho názvu víte jaká bude kapitola no ty knížky bych jednou mohla vydat pravda no jdeme na to!!!
Hermiona - Příručka jak se stát velmi oblíbenou žačkou u profesorů.
Harry - Příběh toho vyvoleného aneb jak zachránit svět. (Nooo ten název je boží)
Ron - Kuchařka Rona Weaslyho. (Hele, ale to by bylo hodně zajímavý 😂).
Draco - Jak nesnášet Nebelvír. ( Eh každý ví jaký má názor Malfoy na Nebelvír a Harryho 😂😑).
Brumbál - Moje esa z rukávu. ( Néee Brumbál není vůbec podivný. Hej uvědomuješ si jak je Brumbál mega podivín jeho hesla jsou jako " mám rád čokoládový žabky" jakože ne vůbec by mě to nenapadlo 😂).
McGonagallová - Jak být zodpovědný a pracovitý student. ( Jo podle mě je nejpřísnější učitelka no mě by neměla v oblibě asi bych byla horší jak poberti nojo no lol).
Luna - 101 nápadů na nudu. ( Luna byla hodně odlišná ale to vůbec nevadí každej má být sám sebou a nikoho nesoudit :),jo vydám tu knížku a jinak se omlouvám ale ty profily ruším budu je mít na svým Instagramu brzy vám ho sem přihodím no pokud to stihnu 😂).
Ginny - Jak se naučit famfrpál rychle a bezbolestně. ( Jo Ginny byla dobrá na famfrpál ne? Jestli ne tak to je úplně jedno 😂).
Neville - Pěstování bylinek podle Nevilla Longbottoma. ( Omlouvám se pokud mám někde chybu v tom jméně 😂).
Voldemort - Příručka černé magie. ( Každej asi ví teď už ví že měl zálibu v černý magii tak proč si nekoupit jeho knížku ne? 😂 No já bych spíš byla proti ní bojovala ale to je jedno).
Takže tohle byl pro dnešek konec určitě se těšte na další díl no a já jdu teď psát další kapitoly a ty knihy co budou obsahovat protože v příští kapitole se už něco dozvíme jak píší test nebo jak se u nich známkuje myslím že už víte ale je to potterhead deník což v něm nesmí chybět ne? Tak čauu
YOU ARE READING
Potterhead Deník
FantasyAch ty Bradavice, zázračné, zajímavé a především kouzelné. Trocha fantazie, a přeneseš se do těch, tajuplných Bradavic! Hej co tu bude? Fakta, meme, DIY a mnoho dalšího!