1. bölüm

10 0 0
                                    

Şiddet... 

Şiddet görmek hiç bir çözümün yolu değildir. Ama babam öyle görüyordu. Eskiden beni seven babam, artık canavar gibiydi. Eskiden her işten geldiğinde bana hep çikolatalar alırdı. Ama şimdi her gün alkol poşetiyle geliyordu. Eskiden annemi seven babam, annemi başka kadınla aldatıyordu. Artık annemle bana şiddet uyguluyordu.

Hemde her gün...

Sabah

Lanet olası bir güne uyandım. Yaralarım çok acıyor ve günden güne artmaya devam ediyordu. Keşke burdan annemle kaçabilsek. Ama ben her kaçışımda beni dövüyordu. Annemi resmen hizmetçisi gibi kullanıyordu. Benide boks torbası olarak. Babam beni okula asla göndermez. Ama eskiden götürdü. Şimdi neden okulu bıraktırdı bilmiyorum. Neyse en azından sadece sabahları rahattım. Ama akşamları cehennem gibi.  Banyoya gittim. Yüzümdeki yaraları kapatıcıyla kapatıyordum. 

Banyodan çıkıp mutfağa gittim. Annem yemek hazırlıyordu. Onunda benim gibi yaraları vardı. Ama benimkinden daha çok. Hem annemle derdimizi anlatacağımız biri yok. Çünkü babam tüm akrabalarımı öldürdü. Hapse bile girmedi. Seri katil bir babam vardı.  Ona ''Baba'' demek bile istemiyorum. Kahvaltımızı yaptık.  Buradan bir şekilde annem ile kaçmak istiyordum. Annem kaçsak bile bizi bulmamızdan korkuyor. 

Akşam

Annem yemek hazırlıyordu. Bende ona yardım ediyordum. Bir anda kapı sertçe vurulmaya başladı. Benim elim titriyordu. Nefes almam zorlaşıyordu. Kapıyı açtım tabiki karşımda kimi gördüm?

Babamı...

Ji-hye'nin babası(J.B):  Ji-hyeğ 

Babam fena sarhoştu. Yanında da bir kadın vardı. 

J.B: Buğ senğin cici annen tanğışın hağdi. 

Ji-hye (JH): Ben bu kadını istemiyorum. Benim zaten annem var.

J.B: Hağır buğ senin annen olucağ. 

Dedi ve silahını çıkardı. Bana vuracakken annem bana sarıldı. Kurşun anneme geldi. Annemin üstünde beyaz bir kıyafet vardı. Kan lekesi belli oluyordu. 

JH:NE YAPTIN SEN? ANNEM SENİN YÜZÜNDEN ÖLDÜ!

J.B: Beğ seğin babağım beniğle doğru koğuş.

JH: SEN BENİM BABAM DEĞİLSİN! SEN BİR KATİLSİN! BÜTÜN AKRABALARIM SENİN YÜZÜNDEN ÖLDÜ. DERDİMİ ANLATICAK BİRİ VARDI VE SEN ONU ÖLDÜRDÜN!

Telefonumu aldım odama gittim ve polisi aradım.

JH: Merhaba ben bir ihbarda bulunacaktım. 

Polis: Evet.

JH: Babam bana ve anneme şiddet uyguluyordu. Babam bugün bir kadınla geldi. Bu senin annen olucak dedi. Bende itiraz ettim ve babam annemi öldürdü ve babam seri katillerden.

Polis: Tamam hemen geliyoruz

Polisler eve geldiler. Babamı tutukladılar. Yanlarında ambulans ile geldiler. Annemi ambulans arabasına koydular. Bende geldim. 

Hastaneye geldiğimizde annemi ameliyata aldılar. Ameliyat çok uzun sürdü.  Ben annemin iyi olması için dua ediyordum. 

2 saat sonra

Ameliyat bittikten sonra doktor geldi. 

Doktor: Siz Kim Eun-Ju'nun çocuğu musunuz?

J.H: Evet benim.

Doktor: Maalesef annenizi kaybettik. Başınız sağolsun.

O anda dünya başıma yıkıldı. Ellerim titriyordu ve nefes almakta zorlanıyordum. 

Evetttt umarım beğenmişsinizdir

byeee


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Skz istenmeyen üyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin