Частина №4

12 1 0
                                    

Щоденники Северуса Снейпа🖤
Всім привіт, доречі друзі хто мені , може розповісти про дружбу? Чи була у Вас, така дружба, яка переросла в щось більше? Ммм, отже хочу розповісти, як я познайомився з Лілі Еванс. Лілі, перед тим як з нею познайомитися, я кілька років за нею слідкував, вона була моєю сусідкою, практично, але не суттєво. Ви мабуть запитаєте, га, чому я за нею слідкував ? Мабуть через те що я був сором'язливий хлопчик у якого сформувалися проблеми із довірою, через холодне ставлення батьків, ну це деталі, однак я продовжу. Був літній день. Мої батьки після чергової сварки, але це не так уже важливо, я як завжди, ну Ви мабуть зрозуміли, засмучений я сидів, біля дерева, розмірковуючи над життям.
Я помітив сварку між дівчатами тобто між Петунією { сестра Лілі } і Лілі. "- Ти, відьма Лілі", - розлючино сказала Петунія і відбила руку сестри, а потім побігла за нею. Дівчина втікала від своєї сестри, ну отже ми зустрілися біля цього дерева і розговорилися. Балакали багатенько часу. Я їй розповідав, про Гоґвортс, бо відчув що вона чаклунка , така як і я. "- Ти особлива, Лілі, твоя сестра не така, а ти чарівна", - вимовив я щоб заспокоїти дівчину. Я добре, пам'ятаю цю фразу. Якось так, Вам сподобалось? Дякую Вам за увагу 💋!
#severussnape #северусснейп
#щоденник
#рекомендації🇺🇦
#recomendations

Щоденник Северуса Снейпа 🖤✨Where stories live. Discover now