Jeg var på vei til skolen. Idag skulle vi bare rydde og imorgen så er det siste skole dag. Dagen etter reiser vi til New York.
Jeg tok fram mobilen min og gikk in på musikk appen å tok på musikken som var på toppen og som selv skulle spille av musikken. Etter et par sanger kom det en sang som jeg kanskje ikke hører så ofte på i ikke kan jeg huske hva han som synger den heter , men han sang i alle fall noe med " New way Home" det var egentlig en ganske fin sang.
------------ På Skolen -----------
Jeg var fremme på skolen og jeg gikk bare rett in i klasse rommet. Jeg satte meg ned på plassen min og inn kom læreren
Læreren: Da elever kan dere bare begynne å rydde skape deres og hylene.
Jeg gjorde som hun sa.
Jeg gikk bort til skape mitt satte meg ned på gulvet å begynte å ta ut alle bøker og ark og alt som lå der inne.
Jeg hører en gutte stemme si " hei DN". Det var Camron klassen kjekkeste gutt alle jentene ville ha han. Etter at vi har gått i samme klasse i snart 8 år kommer han å sier hei idag. ( bilde oppe )
DN : åh hei til meg?
C : neii, hvor mange DN kjenner jeg domma!
DN : vet ikke kanskje 2-3-1, sier jeg å ler svakt.
C : du skal vell ikke noe i kveld?
DN : nei tror ikke det! Hvordan det? Sa jeg og fortsatte å rydde i skape.Jeg ser meg rund og ser bitchene i klassen står i en klynge og gir meg drepe blikk. Hun ene i gjengen som er sjefen deres driver å visker med leppene at jeg skal si nei på Camron.
Jeg og cameon har vært venner så lenge jeg kan huske. Men han har aldri spurt meg om å finne på noe foran dem.
Jeg vet også at Amanda sjefen i gruppa er døds forelsket i Camron!.
Jeg ser til bake på Camron og han klør seg bak naken og sier " du trenger ikke vis du ikke vil. Sier han å ser ned på gulvet.
Jeg ser på Camron og til bake på jentene og sier " Vet du hva Camron jeg skal ingen ting ikveld.
Camron smiler å sier møttes kl.17:00
Jeg nikker å smiler et ja!
Jeg ser på jentene i klassen å alle driver å ser stygt på meg før de snur jeg å går.
Mere?
YOU ARE READING
Life Saver ?
FanfictionDet er snart sommer ferie og DN og familien hennes skal på ferie til New York. Når DN og familien er på Hotel rommet skjer det noe som gjør henne kjempe sint at det får henne til å rømme helt alene i en av verdens største byer. Hva skal hun gjøre nå...