تسريب من part 4

63 7 6
                                    

في روسيا 🇷🇺
في قصر من اجمل ما يكون
في الريسبشن
كان في شخص جالس في انتظار ميرال فجاه تدخل عليه روز بتزعق وتقول له انت قاعد هنا ليه

الشخص: مالك بس يا زوزو الخدامه هي اللي قالت لي اقعد استنى ميرال هنا في حاجه ولا ايه.

روز: طبعا في اولا انت من العيله يعني ما تقعدش في الريسبشن كضيف دي حاجه والحاجه الثانيه ان انا عرفت من مصادر الخاصه ان سيادتك بقالك في روسيا هنا يوم او اكثر ليه بقى ايه اللي خلاك ما تجيش على القصر على طول هتقول لي شغل هقول لك ماشي بس ايه اللي خلاك تحجز في فندق وتقعد في ها قالت اخر كلمه وهي مقربه منه وماسكه ودانه وبتشدها جامد.

الشخص: والله انا عارف ان انا من العيله ومش ضيف وكمان انا فعلا كان عندي شغل اما عن حجز الفندق عشان ما حدش يشك في حاجه وتحصل مشاكل خصوصا ان انت عارفه ان#### بيه مخلي في حراسه على كل فرد في العيله صغير او كبير او بمعنى اصح مراقبه ممكن بقى تسيبي ودني اصلها وجعتني قوي وبعدين انا معنتش طفل علشان تشدي في ودني كده.

روز: ماشي يا حبيبي ايه اخبارك و عامل ايه مع $$$$$ بتعاملها كويس ولا لا وايه اخبار العيله كل حاجه كويسه هناك ولا لا.

الشخص: كله تمام يا روز و $$$$$ انا بعملها كويس والله و العيله تمام واخبارهم فل الفل الفل طمنيني انت عليك عامله ايه.

روز: انا تمام يا روحي مش ناوي تفرحني بيك بقى وتعمل الفرح ده انت بقى لك سنتين كاتب كتابك.

الشخص: والله انا نفسي بس&&&&&
هو الي مش راضي يوافق نعمل الفرح الا بعد ما$$$$$ تخلص الكليه والحمد لله ايه اقرب التخلص ومش فاضل غير السنه ديت و الجايه وخلاص واخيرا اعمل الفرح وتبقى مراتي قولا وفعلا مش قولا بس.

روز: ماشي يا قلبي يلا اطلع غيري هدومك دي لهدوم تانيه مريحه عقبال لما اجهز لك الاكل انت شكلك كده ما كنتش بتاكل وانت هناك ولا ايه ولا هم اللي مش بياكلوك.

الشخص: تمام ماشي الا قولي لي هم فين الباقي.

روز: ميرال واوركيدا وستيفن ومايكل في الشركه اما ريماس ونور فهم في شغل تاني بس في انهي دوله ما معرفش.

الشخص:  تمام ماشي انا هطلع اغير وانزل اقعد معاكي شويه عقبال لما ميرال و الشباب يجوا من الشركه تمام.

روز: ماشي يا قلبي وانا هعمل لك الاكل اللي انت بتحبه وهعمل لك شويه حلويات انما ايه تحفه وعلى العموم ميرال والشباب على وصول اظن ان هم في الطريق بس صحيح هي ميرال تعرف انك هنا في القصر ولا هي عارفه انك جاي القصر بس.

الشخص: لا هي عارفه اني جاي القصر بس. 

زعيمه المافيا الروسيه حيث تعيش القصص. اكتشف الآن