2.Bölüm

1.5K 15 6
                                    

Yazdığı mesajla kalbim hızlanmıştı. Tabi bu anı bölen kim.

Salak kardeşim Efe.

Şu çocukta biraz beyin varsa yemin ederim kendimi asıcaktım.

"Annem Seni çağırıyo." Demişti bu çoçuk niye böyle durgundu. "Noldu lan sana."
Dedim onun gözleri doldu.

"Yok bişey." Dedi

Ayağa kalkıp yanına gittim "ablacım noldu" Dedikten sonra ağlamaya başladı.

O sırada aşağıdan annemin sesi geldi.

"Ahu buraya gel." Dedi bende Efenin elinden tutup aşağı indirdim.

"Noluyo ya." Dedim

"Bundan sonra Efeyi sen götürüp getirceksin."

"Nereye."

"Nereye olcak okula."

"Anne benimde ilgilenmem gereken bir okulum var."

"Ne diyosam o."

"Noldu sebep ne?"

"Kavga etmiş arkadaşlarıyla."

Kaşlarım çatıldı. Bu işte bir bokluk vardı.
Efe gerizekalı olsa bile biri bulaşmadan o kişiye bulaşmazdı hatta bulaşsa bile çok büyük bir neden olması lazımdı.

"Arkadaş olsalardı kavga etmezlerdi. Anne Efeyi sende biliyosun biri bulaşmadan bulaşmaz hem okula gidip gelmeyle ne alakası var." Dedim sinirle

Annem kaşlarını çatıp Efeye baktı

"Söylesene ablana arkadaşlarına ne dediğini söyle efe ben seni oku diye gönderiyorum okula çete kur diye degil mafyamısın oğlum sen he niye yapıyosun bak bu günde abileri sıkıştırmış seni he ya bişey olsaydı sana."

Efe sinirle bağırdı " Eğer bişey olmasından koksaydın ilk bağırmak yerine nasıl olduğumu sorardın."

Aklımda kalan tek şey

Benim kardeşimi sıkıştırmışlardı

Yolunu kesmişlerdi.

Görende Batman sanıcak

Anneme döndüm " Babamın haberi var mı?"

Annem başını hayır anlamında iki yana salladı.

Annemle efe tartışırken  yukarı odama çıkıp yatağın içine girdim.

Tabikide annemin söylediğini yapmıcaktım mal benden önce gidiyodu okula ve ben onu götürüp getirirken imajımı bozmucaktım. Telfonuma mesaj gelmişti.

Asaf hoca: Yarın okul toplantısı olacağı için okul yok sınavının cuma gününe denk geliyor.

Siz: hocam bana soğuk mu yapıyosunuz?

Asaf hoca :Ahu karşındaki kişiye dikkat et ben senin yaşındaki ergenler değilim.

Bir kırılma sesi mi gelmişti bu neydi böyle nerde yanlış yapmıştım gözlerim dolmuştu ve hemen sonra hıçkırarak ağlamaya başladım...

....

Bittii asklarim yazim yanlisi olduysa kusura bakmayinnn oy ve yorum atmayi unutmayiinnnnn bayyy

Ders Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin