ישר כולם הרימו את ראשם לקבל את קאיסאמה ואיטאצ׳י בגלימה שחורה ועננים אדומים, כולם נכנסו לכוננות קאיסאמה חייך עלי בשעשוע חושף שיניים ״עבר הרבה זמן פרחחית את בהחלט גדלת״ הוא אמר משחרר את החרב שלו ״מקווה שגם המיומנויות שלך גדלו״ או אמר מגחך עיניו נעצו בי ברצון ברור של תאוות דם
נארוטו קפץ לידי מסתיר אותי קצת מעין לא נראה מרוצה בכלל ״איפה גאארה?!״ הוא שאל-לא הוא דרש ויכולתי להרגיש את האנרגיה של קיומי מאיימת להתחלחל החוצה.
שמתי יד על כתפו ולחצתי קלות משחררת מעט רוגע, חייכתי מרוצה שהאנרגיה נסגה אבל עדיין שכבה נמוך מוכנה להתרומם בסימן הכי קטן, טאמרי שלפה את המאוחר שלה בנהמה ״איפה אחי?!״ היא שאלה משחררת כוונת הרג
איטאצ׳י בהה בכולם שהעלו ככנות ורטן ״חן״ כולם שמעו את הרטינה מה שאני שמעתי היה ׳האם אתה באמת חושבת שנגיד לך?׳
הרמתי גבה לעברו ״טוב סמור לא באמת ציפיתי שתענה לנו איפה הוא אבל עדיין העיקר הכוונה״ אמרתי ומשכתי כתפיים בחוסר אכפתיות לא באמת ציפיתי שהוא יגיד לנו איפה זה זה היה קל מידי אם כן.
איטאצ׳י עצר ועיניו זזו לבהות בי יכולתי להרגיש בלבול קל מציף אותו ״חן?״ הוא רטן שוב מה שהתפרש כ ׳את יכולה להבין אותי?׳
צנחתי עם אווירה שלילית מעל ראשי ״אני לא יודעת איך אוקי?!״ אמרתי פורעת את שערי ״תאשים את תחת ברווז בזה״ השתוללתי לא מאמינה שלמדתי את השפה המזויינת הזאת!!
קאיסאמה הרחיב עיניים באופן קומי ופנה עלי בהלם ״את יכולה להבין אותו?!״ הוא פלט בצעקה מבולבלת שהדהד ביער ״איך?!״ הוא השתולל כי בחייך אתם יודעים כמה צרות זה היה חוסך לו עם הוא היה פשוט מבין את הרטינות שלו?!
שכולם ירדו זיעה מחילופי הדברים ורק האשיראמה השתולל לידי ״אני גם רוצה לדעת!״ הוא בכה דמעות תנין, כמובן שהוא הבין את איש הכריש רק אנשים שהיו שותפים לאוצ׳יהא יכולים להבין את הכאב של זה.
הורדתי זיעה גם אבל הכול נקטע על זה שגיא ניסה לעשות מתקפת פתע ושלח בעיטה לעבר קאיסאמה שחסם את זה עם החרב שלו ״אני היה היריב שלך״ הוא צעק ובפעם הראשונה יכולתי לראות זעף על פניו.
ישר אם המתקפה הזאת כולם התחילו לתקוף, צוות גיא הלך על קאיסאמה והצוות שלי, טאמרי והזקנה הלכו על איטאצ׳י הסתכלתי בין השתיים מבולבלת אוקי למי אני אמורה ללכת לעזור?
״את לא מתכוונת לעזור?״ פיקאצו שאל קופץ חזרה לכתפי, בדיוק באותו שניה ראיתי את איטאצ׳י חוטף אגרוף מנארוטו הורדתי זיעה והסתכלתי על פיקאצו ״אני באמת צריכה?״ כלומר זה היה ממש קרב לא הוגן זה עשר נגד שתיים!
עיניי התרחבו שהרגשתי משהו מגיע מאחורי, שלפתי את החרב שלי חוסמת את החרב של קאיסאמה שגרגרה משום מה ״אווו גם אני התגעגעתי עלייך סאמדארה אין צורך להתרגש״ אמרתי מורידה זיעה שהחרב פלטה גרגור שוב, מה לאזעזל?!
YOU ARE READING
אני עדיין משחק נכון...? [חלק 2]
Humorמאי חוזרת סוף סוף ממסע אימונים שלה של השלושה שנים בחיוך זוהר ומוכנה להכול, עד שהיא נזכרת עם מי היא צריכה להתמודד. אקאטסוקי מאדארה צמח אלוורה רוחות רפאים סאסקה קגוייה. העין של מאי מתעוותת, אוקי אולי היא לא מוכנה לחרא שהולך לרדת! תזדיין עם המערכת הא...