Bölüm şarkısı
-
Rota-Son kez
No.1-Böyle iyi
Sagopa kajmer-Ateşten gömlekBerat'dan
Bizimkiler ile akşam antrenmanından çıkmış sahilde yürüyorduk.
Uğurcan'ın telefonu çalmaya başlamıştı ve açmıştı.
Telefonunu hopörlere almasa bile duyabiliyorduk."Abi,yardım et abi nolursun!"Nefes nefese gelen bir kızın sesi ile hepimiz olduğumuz yerde kalmış Uğurcan'a bakıyorduk.
"Abicim noluyor,Hayal nerdesin güzelim"
"Abi"telefonda ki kız çok içli ağlıyordu.
"Abi o,o burada beni takip etmiş"
"NE!EMİR PİÇİ Mİ"
"Evet abi nolursun gel"kızın ağlamasına karşı hepimizin içi gitmişti."Tamam güzelim konum at hemen ve güvenli bir yere geç"
"Tamam,hızlı ol"Uğurcan'ın telefonu kapatması ile beraber gözü dolmuştu.Emir kimdi ve Uğurcan'ın konuştuğu kızdan ne istiyordu?
Dayanamayıp sormuştum.
"Uğurcan,Emir kim"
"Kız kardeşimin eski sevgilisi,ama aldattı piç"
"Şimdi ne olmuş"
"Hayal'i,kız kardeşimi takip etmiş"
"Hemen gidelim o zaman"
"Siz isterseniz evlere dağılın sonra haberleşelim"
"Tek başına kalma bende gelirim"Uğurcan beni kafasıyla onaylayınca diğerleri evlerine gitti,bizde bize 5 dakika mesafe olan konuma gittik.Konuma varmıştık Uğurcan bir adamın yanına hızlı adımlarıyla yaklaşırken kolunu tuttum.
"Oğlum!dursana ben tanımıyorum adamı bi göster"Dediğimde Uğurcan parmağı ile ilk bir adamı gösterdi daha sonra bir duvarın altına çömelmiş kızı.
"Bu pezevenk adam Emir,duvarın altında ki kız Hayal'im..."
"Tamam ben kardeşinin yanına gideyim sen adamı gönder sonra yanımıza gel"
"Tamam"Adamın arkasından geçerek kızın yanına gittim.
Hayal'den
Koskoca şehirde beni nasıl bulduğunu anlamadığım bir şekilde eski sevgilim vardı karşımda.
"Nasıl buldun beni gerizekalı"
"Gel güzelim hadi"diyerek piç sırıtışını gösterdi.
"Ne gelicem be seninle"
"Bana bak eğer benle gelmezsen önceki yaşadıklarını yaşatırım sana"
"Yapamazsın...yapmazsın"
"Yaparım Hayal,inan bana yapmadıklarımı yaparım.Ayrıca evini biliyorum tetikte ol belki bu akşam gelirim ha ne dersin"Bu adamdan kaçmam lazımdı eskiden yaşadıklarımı şimdi de yaşayamazdım buna bu sefer izin vermeyecektim.
Hızlı bir şekilde koşmaya başlamıştım ne yazık ki ara sokakta olduğum için ana yollara girmem için 3-4 dakika koşmam lazımdı.
Lazımdı,bu yüzden ayaklarım kopsa bile koştum.
Koşarak sahilin başına gelmiştim arkamdan koşan Emir'i atlatmış bir yere sığınarak abimi aradım."Abi,yardım et abi nolursun!"
"Abicim noluyor,Hayal nerdesin güzelim"
"Abi"
"Abi o,o burada beni takip etmiş"
"NE!EMİR PİÇİ Mİ"
"Evet abi nolursun gel"
"Tamam güzelim konum at hemen ve güvenli bir yere geç"
"Tamam,hızlı ol"Telefonu kapatıp bir duvarın altına sığınmıştım.
5 dakika sonra abim gelmişti yanında takım arkadaşı Berat vardı o beni tanımıyor ama ben tanıyodum.
Berat yanıma geliyordu..
"Hayal"
"Berat"ince çıkan sesim ile konuşmuştum.
"Geldim korkma"
Korktuğum için birine sarılmaya ihtiyacım vardı o anlık kalbimin atışı ile Berat'a sarıldım."Teşekkür ederim"
"Ne demek"Abim yanımıza geldiğinde direk bana sarıldı.
"Güzelim benim,çok korktum sana birşey yapıcak diye"
"Bu sefer izin vermedim abim"
"Hadi evimize gidelim"
"Olmaz!"
"Neden?"
"O adam bana evimize geliceğini söyledi,abi nolur eve götürme beni"
Abim ne yapıcağını bilmez bir şekilde etrafına bakarken Berat bir anda lafa atladı."Uğurcan ne kadar doğru olur bilmiyorum ama isterseniz bende kalın"
"Kübra ve Kuzey'de var onları tek bırakamam...Abicim sen Berat'ta kal olur mu"
"Olur"Çaresiz bir çocuk gibi kabul etmiştim.
Berat yerden kalkmam için elini uzatmıştı,elini tutarak yerden kalktım.
"Herşey için sağol"dedim.
"Ne demek her zaman""Abicim o zaman ben eve gideyim sende Berat"la git olur mu"
"Tamam"dedim ve Berat'la arabasına yürümeye başladık."Ya Hayal sormamda sakınca yoksa neler oldu Emir ile alakalı"
Gözlerimden istemsizce yaşlar süzülürken arabayı çalıştırdı.
"Ağlama lütfen ağla diye sormadım sadece sana daha iyi yardımcı olabileceğim.""20 yaşındaydım,küçüktüm,akılsızdım.Emir hayatıma girdi,o sürekli alkol alan biriydi içip içip eve gelirdi.Biz onunla aynı evde kalıyorduk tabi bir zaman sonra içtiği zaman bana dokunmaya başladı hiç bir zaman izin vermeyince de dövmeye başladı"
"Ciddi mi..."Biranda bedenimi saran kolları arasında bulmuştum kendimi.
"Bundan sonra senle göz göze bile gelemez emin ol"
"Çok sağol Berat sen olmasan şuan ne yapardım bilmiyorum"
"Bak teşekkür etme daha fazla lütfen"
"Peki"Eve gelmiştik Berat'ın evi gerçekten çok güzeldi.
Eve girmiştik Berat montunu astı ve bana döndü.
"Eee şey benim evim 1+1 sen benim odamda yat ben salonda yatarım"
"Berat...olmaz"
"Neden"
"O beni her an bulabilir gibi hissediyorum en azından bende seninle salonda yatayım"
"Peki ama belin tutulmasın"
"Önemli değil"
"Tamam yatalım o zaman"
"Tamam"Berat bana ve kendisine yorgan yastık getirmişti koltuklarda karşılıklıydı.
"Berat bir şey sorucam"
"Sor"
"Ben ne kadar burda kalıcam"
"Bilmem,ama yarın abine sorarız"
"Olur"Koltuklara yastık yorganlarımızı koyup beraber uyumuştuk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One kiss-Berat Ayberk Özdemir
Fanfiction"O dudaklarını öpmeyi o kadar çok istiyorum ki" "Öp o zaman"